Spa ponudbe. Kako izbrati pravo ponudbo CPA v CPA partnerskem programu za prometno arbitražo

Izdali smo novo knjigo »Trženje vsebin družbenih medijev: Kako priti v glavo naročnikov in jih vzljubiti v vašo blagovno znamko«.

Ponudbe CPA so donosno orodje za monetizacijo spletne strani

Vse ponudbe CPA lahko pogojno razdelimo v več kategorij. Najbolj razširjeni informacijski produkti in ti. "blago po pošti". Priljubljeni so tudi partnerski programi, ki jih ponujajo banke. Številne ponudbe spletnih trgovin. In končno, obstajajo ponudbe iger CPA, ki so usmerjene na razvedrilna spletna mesta.

Učinkovito iskanje ponudb CPA

Obstaja več meril, na katera morate biti pozorni pri izbiri partnerskega programa:

  1. ocena v sistemu;
  2. cena na klik (eCPC);
  3. trajanje skladiščenja;
  4. čas ;
  5. pretvorba.

Ocena v sistemu prikazuje, kako donosna je ta ali ona ponudba CPA. Ocena vam omogoča tudi oceno ustreznosti partnerskega programa. Spletni skrbnik bo lahko ocenil razmerje med učinkovitostjo in časom zagona programa.

Strošek prehoda se izračuna glede na znesek zaslužka, deljen s številom obiskovalcev strani, ki jih zanima ponudba oglaševalca. Na primer, izdelek je bil prodan v vrednosti 1500 rubljev. Število klikov na spletno stran oglaševalca je bilo 100 ljudi. To pomeni, da je eCRC partnerskega programa 15 rubljev (1500 rubljev / 100 ljudi).

Če pogledate po katalogu ponudb CPA, morate biti pozorni na življenjsko dobo piškotkov. Učinkovitost partnerskega programa je v veliki meri odvisna od tega kazalnika. Obiskovalec, ki je obiskal spletno mesto oglaševalca, bo morda želel opraviti nakup po določenem času - čez dan, teden itd. Če se vrne na spletno mesto med obdobjem piškotkov in odda naročilo, bo nagrada pridruženega partnerja pripisana spletnemu skrbniku. Daljša kot je življenjska doba piškotka, tem bolje.

Ali obstajajo mobilne ponudbe CPA?

Nekateri partnerski programi kupujejo "mobilni" promet. Ta izraz se uporablja v zvezi z uporabniki interneta, ki obiščejo spletno mesto z mobilne naprave. Trenutno mobilne ponudbe CPA predstavlja več znanih omrežij:

  • tapclick.biz. Ta partnerski program, ki ponuja prilagodljive oblike oglasov, je bil ustanovljen leta 2014. Njegovi glavni oglaševalci so spletne trgovine, storitve in mobilne aplikacije. Oglasna koda se samodejno prilagodi državi bivanja uporabnika, temi spletnega mesta in vrsti operacijskega sistema.
  • actionpay.ru. Precej priljubljena ponudba CPA, ki obstaja že od leta 2010. Spletnim skrbnikom so na voljo številna orodja za delo: rotatorji povezav in pasic, možnost zbiranja statistike in ustvarjanja lastnih ciljnih strani.
  • Unilead Network. Ta sistem sprejema mobilni promet iz Rusije, ZDA, Kanade, Velike Britanije in nekaterih drugih držav. Dodana spletna mesta so podvržena strogemu ročnemu moderiranju. Za domači promet se stroški potencialne stranke gibljejo med 1,5-2 USD.

CPA agregator je pridružena mreža. Drugo ime je agregator pridruženih programov (AP), ki združuje oglaševalce in spletne skrbnike, kar olajša iskanje partnerjev za oba (slika 1).

Oglaševalci običajno ne vedo, kje iskati spletne skrbnike, kako se z njimi pogajati in učinkovito sodelovati. Tudi če najdete dobra spletna mesta, boste morali razviti partnerski sistem (z analitiko in sledenjem), v katerem bo potekala interakcija z agenti. Pravzaprav je zapleteno programsko opremo. Zahtevalo bo delo programerjev (ki bodo razvijali sistem) in menedžerjev (ki bodo našli spletne skrbnike).

riž. 1. Primer agregatorja CPA

Agregator deluje po principu "eno okno". Oglaševalcu se ni treba pogajati z vsakim spletnim skrbnikom posebej. Vsa komunikacija z njimi je premišljena in avtomatizirana v okviru platforme.

Omrežje CPA poskrbi za skoraj ves »glavobol« – oglaševalcem zagotavlja naročila, lastnikom spletnih mest omogoča zaslužek, hkrati pa skrbi, da ni kršitev na obeh straneh. Pogosto imajo agregatorji že vgrajene "sisteme proti goljufijam", ki pomagajo preprečiti goljufanje.

Omrežja CPA za to posredovanje zaračunavajo provizijo. Konkretna številka je odvisna od platforme, običajno pa je približno 20 odstotkov zneska, ki se odšteje spletnemu skrbniku. Ta številka velja za pošteno: omrežja CPA so zapleteno agencijsko poslovanje z veliko stroški.

Največji CPA agregatorji. Kako izbrati CPA agregator?

  • izberite zanimive ponudbe s pomočjo filtrirnega sistema;
  • pogajati se z oglaševalci in spletnimi skrbniki;
  • poskrbite, da ni nobenih kršitev;
  • reševanje nastajajočih težav s pomočjo osebnega menedžerja.

Na trgu Runeta je približno 60 agregatorjev CPA, ki jih lahko pogojno razdelimo na velike in majhne. Vedno je bolje začeti z velikimi. Neumno je loviti količino - običajno je dovolj, da zgradite delo z dvema ali tremi velikimi platformami.

Agregatorji ne delujejo z vsemi oglaševalci zapored. Najprej si upravitelji omrežja ogledajo spletno mesto. Če je iz kakršnega koli razloga v dvomih, bo prijava že v tej fazi zavrnjena. V večini primerov se to ne zgodi kar tako. Če agregatorji takoj zavrnejo oglaševalca, so s spletnim mestom resne težave.

Upravljavci omrežja bodo nato ocenili oglaševalčev predlog. Mora ustrezati temi agregatorja. Trg je zgrajen tako, da si je sčasoma vsaka CPA platforma začela zagotavljati določene niše zase, torej se specializirati za določene vrste prometa. Zato imajo omrežja prednost pri izbiri oglaševalca.

Na primer, če oglaševalec pride promovirati spletno igro v "bančnem" agregatorju Leads.su, ga bodo menedžerji najverjetneje zavrnili. Oglaševalci začetniki se pogosto ujamejo v to past: vsa omrežja CPA ne oglašujejo takoj o svoji specializaciji (zanje je nedonosno, da takoj izločijo velike potencialne stranke).

V Runetu lahko najdete več ocen agregatorjev CPA, v katerih lahko vsak izbere najbolj priročno platformo za določeno nalogo.

  • TradeTracker je ena največjih partnerskih omrežij v Evropi (deluje v skoraj 20 evropskih državah).
  • Motor TradeTracker je univerzalen. Zagotavlja možnost dela z vsemi glavnimi oglaševalskimi moduli: CPC, CPM, CPS in CPA.
  • Patentirane tehnologije za sledenje ciljnim dejanjem - "Neposredno povezovanje" in "Čista povezava" - vam omogočajo, da za sledenje dejanjem ne uporabljate preusmeritev. Približno 90 % partnerskih programov v TradeTrackerju vam omogoča prejemanje partnerskih povezav na domeni oglaševalca.
  • TradeTracker ponuja vsa orodja, tehnične rešitve in strokovnjake za hitro in enostavno zagon vašega podjetja. oglaševalska akcija. Partnerska mreža agregatorja vključuje več kot 10.000 spletnih skrbnikov po vsem svetu in več kot 4.000 znane blagovne znamke: Technosila, Euroset, Wildberries, Asos, AliExpress, Beeline, Samsung itd.

Ponudba TradeTracker Webmaster: predstavitev.

Kratek seznam odgovornosti dobrega zbiralnika CPA

  • podpreti stare ter poiskati in dodati nove oglaševalce;
  • privabiti nove partnerje, nuditi podporo in svetovanje obstoječim partnerjem;
  • organizirati sistem sledenja, ki je razumljiv tako partnerjem kot oglaševalcem;
  • spremljati kakovost prometa in preprečevati goljufije, tako s strani partnerjev kot oglaševalcev;
  • razviti in vzdrževati pregleden sistem plačil za partnerje;
  • zaščititi interese obeh strani.

Zdravo! Že dolgo nisem objavil nič uporabnega. Čas je, da nekako posodobimo blog in dodamo informacije o tej temi. In danes bomo govorili o monetizaciji spletnega mesta s ponudbami iz omrežij CPA.

Ponudba je podjetje v mreži CPA. Delam z blagovnimi CPA-omrežji, tako da bo vsak izdelek tukaj ponudba.

Vsaka ponudba ima:
naslov;
delovni pogoji (GEO, dovoljeni prometni viri, stroški blaga, znesek plačila skrbniku spletne strani itd.);
promocijski material (pristajalne strani, tranzitne strani, včasih pasice in video posnetki);
statistični podatki iz CPA affiliate programa (povprečje za sistem EPC, CR, % potrjenih prijav itd.).

Pristanek- prodaja promocijske strani. Stran, na kateri lahko obiskovalec postane stranka - zapusti aplikacijo ali izvede kakšno drugo dejanje (registrira se, kupi izdelek, vnese svojo telefonsko številko ipd.).

Promet se lahko pošlje neposredno na ciljno stran ali pa v tranzit. Prelivam s spletnih mest prek tranzita.

Statistika v CPA

Zdaj, če eden od obiskovalcev zapusti aplikacijo na ciljni strani, se bo to odražalo v statistiki v stolpcu »Konverzije«.


Aplikacija, konverzija, svinec- v bistvu je ista stvar. Zelo pogosto lahko slišite nekaj takega od podružnic: »Slaba konverzija« ali »Prelil sem promet in dobil 10 potencialnih strank«.

Aplikacija ima lahko 3 statuse:

  • pričakuje;
  • prejeli;
  • zavrnjen.

Takoj, ko je prijava sprejeta, boste prejeli odbitke za blago. V povprečju nekje okoli 600-800 rubljev (vendar je vse odvisno od izdelka).

Na istem mestu bo statistika pokazala, koliko prometa ste prelili (gostitelji / kliki, zadetki, koliko obiskovalcev je prešlo s tranzita na pristanek), kakšni koeficienti so se izkazali (EPC, CR, % odobritev) in kakšen dohodek ste prejeli.

EPC(ali eCPC) je povprečni prihodek na klik. Izračuna se preprosto: pripisani dohodek delimo s številom gostiteljev.

CR(conversion rate) - stopnja konverzije. Prikazuje, kolikšen odstotek obiskovalcev, ki so prišli, je zapustil aplikacijo. Recimo, da ste v ponudbo vlili 1000 gostiteljev in od tega prejeli 8 potrjenih zahtev. Potem bo CR 0,8 (100%/1000*8 = 0,8).

V Everadu lahko v statistiki vidite: CRS% - pretvorba za odobrene aplikacije in CRL% - pretvorba za vse statuse aplikacij.

Odobritev(odobri/App.%) – odstotek odobrenih vlog. Na primer, če imate potrjene samo 3 od 10 vlog, ostale pa so zavrnjene ali čakajo, potem je odobritev 30 %.

To so glavne statistike. Za nas skrbnike spletnih mest bo najpomembnejši kazalnik EPC. Na podlagi tega bomo razumeli, ali je ta ali ona ponudba vstopila na naše spletno mesto ali ne.

"Ponudba je odšla"— to pomeni, da rezultat ponudbe ustreza oglaševalcu

Ko razumete terminologijo in razumete načela dela z omrežji CPA, lahko začnete poskušati monetizirati svoja spletna mesta.

Monetizacija

— Katera spletna mesta je mogoče monetizirati s ponudbami (katere teme)?
- Popolnoma vsa spletna mesta, kjer je promet.

Naša naloga je, da oglase ponudb z njihovimi povezavami postavimo na spletno mesto tako, da dosežemo dobro konverzijo in ceno na klik (EPC). Natančneje, zaslužiti moramo več kot jih dobimo v drugih sistemih monetizacije.

Če vaša stran prinaša glavni dohodek dražilni oglas, svetujem, da se zmedete in poskusite zamenjati s CPA.

Preprosto je – omrežja teaser praviloma oglašujejo ponudbe, ki jih najdete v CPA. In če vam omrežje dražljivk plača 2 rublja na klik, to pomeni, da oglaševalec, ki je objavil teaser, prejme veliko večji EPC.

Mislim, da plača dražilni mreži 3 rublje. Teaser obdrži rubelj zase, tebi pa plača 2. To pomeni, da mora oglas, da lahko zasluži denar, od obiskovalca prejeti vsaj več kot 3 rublje. In najverjetneje ima. Malo verjetno je, da bo kdo vlil minus ...

Zakaj bi na spletno stran postavljali oglase prek teaser mreže, če lahko sami postanemo oglas in zaslužimo več?

Recimo, da imate 100 klikov na teaserje na dan in prejmete 200 rubljev iz mreže za dražilce. EPC = 2 rublja.

S povečanjem cene na klik za samo 1 rub, boste povečali svoj dohodek za 30%. Toda tukaj je težava, v omrežju teaser lahko povečate CTR le tako, da okrasite blok s teaserji in ga postavite na bolj klikljiva območja. Toda žal ne moremo neposredno vplivati ​​na ceno klika tukaj in zdaj.

In z monetizacijo strani s ponudbami lahko neposredno vplivamo na epc.

Naj vam navedem nekaj primerov iz življenja.

Primer 1:
Pred kratkim sem kupil spletno mesto - preprost majhen članek o WP s različni nasveti o življenju (kako, zakaj in zakaj). Spletno mesto v YAN-u ni bilo sprejeto in nanj je bilo nevarno obešati adsense - bilo je preveč člankov na "robu napake" (ni čisto bela tema za adsense). Zato so spletno mesto monetizirali z dražljivkami. Cena na klik v omrežju dražilcev mediavenus.com je bila približno 2 rublja. Odločil sem se, da namesto tega dam svoje dražilke. Kot rezultat, sem prejel EPC = 5 rubljev.

Na ekranu je na samem vrhu. Spodaj so statistike za ostala moja spletna mesta. Obdobje je zadnja 2 meseca.

2. primer:
Prijatelj je imel spletno stran o eni pogosti bolezni. V YAN in Adsense je bila cena na klik približno 5-7 rubljev. Poskušal je monetizirati spletno mesto s ponudbami in dobil CPC v območju 25-30 rubljev! Seveda je s povezavami in statistično analizo opravil dobro delo, a se je vsekakor splačalo.

3. primer:
Obstaja spletna stran z YAN in adsense. Cena klika je bila približno 3,5 rublja. Obesil sem dražilke, dobil ceno klika v območju 3-4 rubljev. V bistvu se ni nič spremenilo. Toda CTR njihovih dražljivk je lahko višji kot v kontekstu in njihovih dražljivk ne blokira Adblock! In če natančno analizirate statistiko, lahko izboljšate monetizacijo ponudbe, izboljšate pakete itd., Potem lahko povečate svoj dohodek.

Vadite

Od teorije in vode preidemo k praksi.

1. Izbor ponudb.
Prva stvar, ki jo morate storiti, je izbrati ponudbe, ki jih boste oglaševali na spletnem mestu.

V Runetu je kar nekaj ponudb, pa tudi omrežij CPA. Če želite izbrati ponudbo, morate poznati ciljno publiko svojega spletnega mesta (glejte Metrica: spol, starost, zanimanja) in na podlagi tega predvidevati, katere ponudbe bodo zanimale to ciljno publiko.

Primeri:
- Splošna zdravstvena stran - različen med bo šel dobro. ponudbe (zdravljenje bolezni/zdravil).
– Medicinska stran o eni bolezni – ponudbe, povezane s to določeno boleznijo.
— Stran o hujšanju in fitnesu - ponudbe za hujšanje, šport. inventar, vse vrste pasov in še več.
— Stran o treningu in pridobivanju mišične mase – ponudbe za pridobivanje mišične mase, vadbene opreme, šport. jama itd..
- Splošno spletno mesto (brez posebne teme) - lahko gredo top priljubljene ponudbe.
– Spletna stran o igrah – ponudbe spletne igre.
— Stran o ribolovu – ponudbe v zvezi z ribolovom (aktivator ugriza itd.).

Oglejte si, katere ponudbe so na voljo v omrežju CPA. Ali v katalogu ponudb. Na primer, v tem.

Lahko greste tudi po straneh konkurentov in vidite, katere ponudbe "zavijajo".

Tako boste imeli seznam potencialnih ponudb, ki jih lahko poskusite oglaševati. Če ste izbrali nekaj posebnih ponudb, bi vam svetoval, da jim dodate tiste, ki so trenutno najbolj priljubljene. Če posebni "ne vstopijo", lahko vstopijo priljubljeni.

Oglejte si, katere ponudbe so trenutno priljubljene:

  • v TOP-ih omrežij CPA. Na primer v KMA ;
  • v plačanih storitvah: Advancets ali Publer (v prihodnosti lahko v njih iščete tudi donosne svežnje);
  • v omrežjih teaser (samo pojdite na spletno mesto, kjer se teaser nahaja in poglejte, kakšne oglase tam odpirajo in kakšne ponudbe sipajo).

2. Ustvarjanje povezav.
Konstrukcija "vir prometa -> ponudba -> podružnica CPA -> tranzit -> ciljna stran -> oglasi (oglaševalski material)" se imenuje z eno besedo: snop.

Naša spletna stran deluje kot vir prometa.
Izbrali smo ponudbe.
Priporočam le priljubljene in preverjene CPA podružnice (zgoraj sem že napisal, s katerimi sodelujem).

Zaradi obilice tranzitnih / ciljnih strani za vsako ponudbo in številnih ustvarjalnih možnosti lahko ustvarite veliko svežnjev. Fizično ne bomo mogli preizkusiti vseh možnih svežnjev. Ja, in to ni potrebno. Vzamem najbolj priljubljene pakete (poskusim 1-3 pakete za vsako ponudbo) in vidim, kateri pride boljši.

Kako ugotoviti, kateri paketi so najbolj priljubljeni?
V omrežjih CPA obstajajo statistike, seveda niso vedno pravilne (zaradi dejstva, da so povprečne za sistem), lahko pa pomagajo.

Ogledate si lahko tudi, katere povezave imajo vaši konkurenti. Toda še boljši in pravilen način za iskanje top povezav je, da o tem povprašate svojega osebnega vodjo v omrežju CPA. Pišite mu v Skype ali ustvarite vstopnico v CPA partnerskem programu. Vodje so vedno pripravljeni pomagati in svetovati. Priporočam, da se z njimi družite in se ne sramujte postavljati vprašanj.

Ko se odločite za CPA partnerski program in odkrijete "delujoče povezave", ustvarite tokove in dobite povezave.

Možnosti reklamnega materiala

Zdaj morate ustvariti oglase in jih obesiti na spletno mesto. Obstaja veliko možnosti za oglaševanje.

1. Teasers.
Besedila dražljivk in slik vzamem že pripravljene. Praviloma jih jemljem v omrežjih zbadljivk. Seveda lahko poskusite narisati svoje dražilke – vendar morate to znati.

Primeri gotovih zbadljivk:

Naložim veliko zbadljivk. Za vsak sveženj ustvarim več teaserjev, nato jih odvijem in vidim, kateri imajo dober CTR - pustim te. Poleg CTR-ja teaserja je priporočljivo pogledati tudi konverzijo (o tem bomo govorili spodaj).

2. Besedilni bloki znotraj besedila (nativno oglaševanje). Lahko je blok na vrhu besedila, na sredini ali na dnu članka. Bloki so bodisi nekako izbrani iz besedila bodisi napisani kot ločen odstavek. Bloki morda niso nujno besedilni - lahko vstavite sliko.

Sam ne združujem prometa s to metodo, vendar pravijo, da daje veliko boljše rezultate kot dražljivke. Tukaj so primeri besedilnih blokov:


3. "Komentarji o prodaji". V komentarjih je menda napisano besedilo obiskovalca in povezava. Besedilo je napisano v pozitivnem priporočilnem načinu. Primer:


Takšnim komentarjem ljudje pogosto verjamejo in sledijo povezavam. Ne oglašujem v komentarjih, vendar je to običajna lastnost na spletnih mestih konkurentov. In mislim, da daje dobre rezultate.

4. Vsi drugi načini.
Lahko obesite pasice, prikažete pojavna sporočila, ko se pomikate navzdol po strani, naredite hiperkontekst (povezava v besedilu, ko se nad njo pomaknete, se prikaže oglas), poskušate oglaševati ponudbe prek e-novic ali si omislite nekaj drugega.

Nekateri skrbniki spletnih strani ustvarijo posebne podložne strani neposredno na svojem spletnem mestu in usmerjajo promet z njih neposredno na ciljno stran ali celo priložijo iframe z obrazcem za naročilo.

Previdna bi bila. Ne svetujem vam, da na svojem spletnem mestu na ta način oglašujete "ne razumem kaj". Bolje je, da vse tranzite in pristanke premaknete izven mesta, na ločeno domeno (v mednarodni coni in registrirane na levi podatki).

Kako prikazati oglase?

tole najboljši scenarij od tistih, ki sem jih videl pri prikazovanju mojih dražilk, pasic, besedilnih blokov itd.

Teaservision je najbolje postaviti na ločeno domeno. Ne svetujem vam, da ga postavite na domeno spletnega mesta ali njegovo poddomeno. Po namestitvi boste imeli svoje lastno omrežje dražilnih oglasov in lahko preprosto postavite oglase in jih priročno upravljate na vseh spletnih mestih.

Cena scenarija v tem trenutku: 2200 rubljev. Lahko pa ga dobite za 1700 s to promocijsko kodo: skidka9seo.

Skript se nenehno razvija in pridobiva nove uporabne funkcionalnosti, za kar hvala razvijalcu!

1. Po nakupu boste prenesli skript, ga namestili (navodila so priložena).

3. Ustvariti morate skupine. Za vsak oglasni prostor ustvarim svojo skupino in zanjo vnesem jasno ime. Na primer: site.ru - POD ČLANKOM.

Se pravi, če bo vaše spletno mesto prikazovalo oglase na treh mestih, potem morate ustvariti tri različne skupine.

4. V "nastavi in ​​dobi kodo" smo ustanovili skupino. Tukaj je načeloma vse preprosto in jasno:
— izberite Adaptive block;
— nastavite, koliko dražljivk naj se prikaže, oblikovanje povezav, slik itd.;
- vrsto rotacije pustim naključno;
nujno morate konfigurirati prenos UTM oznak prek povezav.

S pomočjo UTM-a lahko v statistiki CPA omrežja vidite, s katere strani/s katere umestitve je bil teaser kliknjen in kakšen teaser je bil.To je najbolj potrebna funkcija za analizo rezultatov – poglejte, kateri mesto / v katerem oglasni prostor katere zbadljivke in katere ponujajo delo in katere ne.

V UTM se lahko prenašajo različni podatki. Na primer, v Everadu lahko posredujete do pet oznak s sklicevanjem. Takole izgleda:

http://lrdlcuwz.orgsales.ru?sid1=SID1&sid2=SID2&sid3=SID3&sid4=SID4&sid5=SID5

Namesto SID1-SID5 - lahko zamenjate svoje vrednosti.

Katere vrednosti je mogoče posredovati, da kasneje enostavno analizirate statistiko?
ime skupine (sam sem ga nastavil v latinščini);
id teaserja (zamenjava makra);
url, kjer je bil klik (ne prenesem);
nekaj drugega.

Sprva vam bosta prva dva parametra dovolj. Dobiš nekaj takega:

Zdaj, ko kliknete na teaser, se posreduje informacija, iz katere skupine dražljivk je bila kliknjena in ID teaserja.

http://domain.com/96oT/sub1/sub2/sub3/sub4/

- Na škrbino lahko postavite katero koli kodo - adsense, YAN ali teaser network.

5. Ustvarjamo teaserje.
— Pisanje besedila teaserja.
- Vstavite URL.
Povezava mora biti vstavljena brez parametrov (ti so že registrirani v skupini in bodo samodejno zamenjani).

- Nastavite lahko GEO ciljanje - določite seznam držav, v katerih bo dražljivka prikazana (še ne nastavljam).

— Shranite, naložite sliko in dodajte teaser v želene skupine:

6. Vzamemo kodo (v nastavitvah skupine) in jo prilepimo na mesto na spletnem mestu, kjer jo potrebujete.

Analiziranje statistike in prilagajanje

Zdaj morda najbolj pomemben korak Gledamo rezultate in jih poskušamo izboljšati.

Omrežja CPA nam dajejo razširjeno statistiko o tokovih, podračunih, državah itd. Če ga želite normalno analizirati, morate vliti dovolj prometa. Ker statistika pri majhnih številkah ne deluje (velika verjetnost napake).

Zato:

  • Za vsak tok moramo vnesti vsaj 500 gostiteljev, da bi razumeli, ali tok prinaša dohodek ali ne.
  • Še bolje - za vsak podračun (za vsako skupino) nalijte tok od 500 gostiteljev.
  • Vrhunec popolnosti - za vsak teaser v vsaki skupini nalijte 500 gostiteljev. Čeprav za to seveda potrebujete veliko prometa na spletnem mestu ali časa.

Ko smo nalivali promet, pozorno spremljamo statistiko. Za nas je pomembno, da razumemo:

1. Kateri tok v skupini ustvarja prihodke in kateri ne? Če želite to narediti, odprite statistiko "po tokovih" in izberite zahtevani pod1 (SID).

Če EPC v toku za vas ne postane zastarel, vam ni treba vlagati v ta tok. Ali pa ga morate spremeniti (spremeniti pristanek, predpristanek).

Mimogrede, znotraj toka lahko naredite split-test pristankov / predpristajalnikov in tudi analizirate rezultate.

2. Kateri dražljivci v toku prinašajo potencialne stranke in kateri ne? Kot sem že napisal, za vsak stream naredim več teaserjev in spremljam njihovo učinkovitost. Nekatere dražilke so izločene zaradi nizkega CTR-ja na prvi strani. začetna faza, jaz pa pustim ostalo in pogledam kip skozi čas.

Ogledamo si statistiko "po tokovih" in izberemo potrebne podračune - Sub2 (SID2). SID2 sem posredoval ID teaserja.

3. Iz katerih držav prihajajo potencialne stranke? Gledamo statistiko "po državah".


Če imajo nekatere države nizek dohodek, potem je vredno poskusiti narediti posebne pakete za vsako državo (morda celo v jeziku države) ali namesto vaših dražljivk prikazati kodo Adsense ali drugega sistema. Samo omejite GEO dražljivk + vstavite želeno kodo na škrbino.

4. Ogledamo si statistiko konverzij in poskušamo razumeti ure, v katerih potencialne stranke ne pridejo. Če najdete vzorec, lahko ob določenih urah prikažete kodo drugega sistema plačila na klik namesto vaših dražilk.

Na primer, če imate klike ponoči, vendar je konverzija nizka, bo bolj donosno prikazovati dražilne oglase ali kaj drugega ponoči, vaše dražilke pa podnevi.

To lahko storite v php takole:

če ($datum< "00:00" ) //nastavite želeni čas, do katerega bodo njihovi zbadljivci
{ ?>
prilepite svojo kodo za dražilno kodo sem

tukaj vnesite drugo kodo

Upoštevajte, da funkcija date() prikazuje čas, ki je na vašem strežniku, podružnica CPA pa moskovski čas v statistiki konverzije. Zato je treba določiti čas strežnika in popraviti vhodno vrednost (prištevati ali odštevati ure).

Naprednejši pristop

Vse zgoraj je lena monetizacija. Enake kode postavimo na vse strani in čakamo na statistiko. Za boljše rezultate pri monetizaciji ponudbe moramo ustvariti nekaj svojega, uporabiti naprednejše ciljanje in analizirati statistiko o njih.

Kaj je mogoče storiti?

Najprej ustvarite svoj tranzit/pristanek/oglase. Zasebne povezave bodo živele dlje kot javne in bodo najverjetneje ustvarile več dohodka.

  • Ciljanje po vrsti naprave (namizni, tablični, mobilni).
  • Ciljanje po dnevih v tednu. Prikazujte različne oglase ob različnih dneh v tednu.
  • Ciljanje po razdelkih spletnega mesta. IN različne kategorije- prikazujte različne oglase.
  • Ciljanje na URL strani. Na različnih straneh spletnega mesta prikazujemo različne oglase.

    Če imate staro spletno mesto, si lahko ogledate v Yandex.Metrici - za kakšne zahteve obiskovalci prihajajo in na katerih straneh in na teh straneh naj zavrti ustrezno ponudbo.

Vse to je že bolj zapleteno in potrebni so posebneži. instrumentov. Zaenkrat poznam samo dva:

  1. adfox.ru Zelo funkcionalna platforma. Ampak to je zapleteno (morate razumeti) + če želite delovati, morate skleniti dogovor.
  2. adplus.io. Preprostejše, jasnejše, a še v razvoju. Obljubljajo, da bodo prodajo škatlaste različice odprli septembra.

Nisem še videl nobenega takega. V RuNetu je še nekaj razvoja, vendar so bodisi popolnoma neobdelani ali pa so na voljo kot vtičnik za WordPress (torej za eno spletno mesto).

Nianse dela


To je vse. Upam, da je bilo gradivo v pomoč. Hvala vsem za pozornost, veliko sreče pri zaslužku in zdravju!

Je bila objava v pomoč?

da 5 ne 1

V tem članku si bomo ogledali, kako izbrati pravo ponudbo CPA v podružnici CPA program. Govorili bomo tudi o dejavnikih, ki vplivajo na izbiro affiliate programa - in teh je več ... in vsak ima določene nianse.

Analizirali bomo tudi vrste nakupov, ki jih izvajajo uporabniki (kupci). To moramo vedeti. zakaj? Nadalje boste razumeli, zakaj je za nas tako pomemben ...

In ne zamudite ničesar pomembnega – vsi članki v razdelku »«.

Torej... začnimo:

Kaj je ponudba CPA v CPA partnerskem programu

Ponudba v CPA affiliate programu je osnova vse prodaje, posebna promocijska ponudba ki jih stranke preprosto ne morejo zavrniti. Lahko je izdelek, storitev, spletna stran, mobilno aplikacijo itd. to je velika raznolikost tega, kar se distribuira na internetu.

Izbira ponudbe je odgovorna naloga, saj je od tega na koncu odvisno, ali boste prejeli dobiček ali ne.
Dobro izbrana prava ponudba v CPA affiliate programu lahko ustvari velik čudež, če morate na trg pripeljati novo blagovno znamko, izdelek ali storitev.

Ko boste imeli dovolj izkušenj z arbitražnim prometom, boste lahko izbrali skoraj vsako pravo ponudbo iz razpoložljivih CPA ponudb...
... ker lahko prodaš skoraj vse - tega se boš že naučil.

Parametri ponudbe CPA v partnerskem programu

Ponudba CPA v partnerskem programu CPA ima naslednje zahtevane parametre:

  1. Ime ponudbe CPA v partnerskem programu;
  2. Kategorija ponudbe (ponudbe CPA so razvrščene v skupine glede na vsebino);
  3. Vsaka ponudba ima svoja pravila, ki jih je treba strogo upoštevati.
  4. Provizija (odvisno od kompleksnosti potencialne stranke, z drugimi besedami, težje ko jo je dokončati, višje je plačilo za ponudbo, ki jo zagotavlja CPA);
  5. Bistvo vodenja (vodi ... naloge, to je ali kaj je predlagano za izvedbo) - kupite izdelek, registrirajte se, se naročite, naročite storitev itd.);
  6. Vodilna povezava, ki jo želite oglaševati na vaši ciljni strani (LP) ali spletnem mestu (imenovana »pridružena povezava«);
  7. Država promocije (GEO-lokacija);
  8. Dovoljeni načini promocije – navesti mora oglaševalec. V primeru kršitve te zahteve lahko ostanete brez plačil provizije;
  9. Prav, ustvarjalni pristop do izbire in uporabe vizualnih in besedilnih sredstev za promocijo ponudbe CPA v CPA partnerskem programu (izbor slik, pasic, naslovov, samega besedila ipd.). Prav tako je za vitrine izdelkov potrebna pravilna nastavitev vira (oddajanje blaga iz spletne trgovine);
  10. Za promocijo nekaterih ponudb mora imeti spletni skrbnik določeno raven. Običajno so na voljo do tri možnosti ravni spletnega skrbnika – osnovna, napredna in super. Ali pa so v Partnerskem programu tri tarifne možnosti - Osnovna tarifa, Napredna tarifa in Super tarifa;
  11. Nekatere ponudbe zahtevajo dovoljenje oglaševalca;
  12. Ponudba CPA ima lahko tudi kazalnike KPI (izbirni parametri - omrežje CPA jih morda ne določa): , (%), - kar pomeni konverzije, ki jih je odobrilo omrežje CPA (%) itd.

Vse te parametre CPA ponudbe je treba strogo upoštevati in so jasno navedeni v Pravilih katerega koli partnerskega programa.

Toda brez izkušenj se morate v začetni fazi naučiti izbrati pravo ponudbo CPA v partnerskem programu, ki izpolnjuje določene parametre.

Zato bomo najprej pogledali, kako potekajo spletni nakupi, in analizirali vrste nakupov, ki jih opravijo uporabniki, ki sta dve vrsti:

Vrste nakupov, ki jih opravijo kupci

impulzno nakupovanje- vedno je naključno in ni načrtovano. Njen kupec se trenutno ni želel zavezati. A ker strošek tega nakupa ni visok, ponudba pa je kupcu precej zanimiva, jo kupi avtomatsko.

Primer: IN navadna trgovina(offline) pri plačilu nakupov so na blagajni vedno izdelki impulzne potrošnje - kava za enkratno uporabo, žvečilni gumi, snickerji, promocijski izdelki ipd. In nezavedno jih kupuješ, ker je njihova cena nizka in si jih želiš, a načeloma bi lahko brez njih.

Zavesten nakup- izvaja kupec samo na zahtevo. Ko si človek nekaj že želi, začne iskati in primerjati različne možnosti.

Zato morate pred izbiro ponudbe CPA jasno razumeti, da glede na vrsto nakupov obstajajo različni pristopi k promociji:
Obstaja promocija impulznih izdelkov in izdelkov, ki jih kupci kupujejo zavestno.

In zdaj - lahko nadaljujete z obravnavo prave izbire ponudbe CPA v CPA partnerskem programu, in sicer:

Katero ponudbo CPA izbrati za začetnika

Najprej se moramo odločiti, katero ponudbo CPA izbrati za začetnika na začetku vaše poti pridruženega trženja.

Najlažji način za začetek zaslužka je arbitraža pri ponudbah CPA za blago.

Poleg tega ne mislimo na blago v velikih spletnih trgovinah, ampak na tako imenovano WOW blago ali “wow goods”: zanimivo in želeno blago v vrednosti do 2000 rubljev.

WOW blago (wow goods) - stabilno povpraševanje

To je zato, ker so vedno v stabilnem povpraševanju. Tudi njihova kakovost je na zadostni ravni in jo imajo poceni. In vendar sami povzročajo neustavljivo željo, da bi jih posedovali.

Najpomembnejša razlika med WOW blagom (wow goods) in navadnimi je največ visok znesek nagrade.

Naj razložim bolj podrobno:

Stvar je v tem, da imajo začetniki affiliate marketinga težavo že na samem začetku poti affiliate marketinga – njihovi stroški skoraj vedno presegajo njihove prihodke.
In to je glavni in edini razlog, zakaj se ljudje v tej fazi odpovedujejo affiliate marketingu.

Velike spletne trgovine si ne morejo privoščiti plačila velike provizije spletnemu skrbniku, za razliko od tistih podjetnikov, ki prodajajo WOW blago (wow goods).

V prihodnosti si lahko po pridobljenih izkušnjah privoščite delo s popolnoma vsemi ponudbami. Zdaj pa na samem začetku poti bi morali začeti s ponudbo izdelkov (izdelki WOW). Ker so oni tisti, ki plačajo največ provizije.

Zaključek je naslednji: izdelki, ki se prodajajo na spletnih mestih z eno stranjo - izdelki WOW (wow products) in se distribuirajo prek omrežij CPA - bodo vedno povprašeni in po njih bo stabilno povpraševanje ...
… in ni vam treba skrbeti, da bi se kaj zgodilo na tem tržnem segmentu.

Kako izbrati CPA ponudbo v CPA partnerskem programu

Obstajata dva načina za izbiro ponudbe CPA v pridruženem omrežju CPA. Poglejmo si oba podrobneje:

Prvi način za izbiro ponudbe CPA

Ponudbo CPA izberemo na podlagi podatkov, ki jih posreduje partnerska CPA mreža.
Tukaj se je treba osredotočiti na indikator ( je povprečna cena na klik, izračunana za 100 ali 1000 klikov).

V nekaterih omrežjih CPA se imenuje tudi Kazalnik KPI(glej spodnji posnetek zaslona - to smo že obravnavali prej). Večji kot je, bolje je.

Toda ta kazalnik KPI je le vodilo – ne daje nam točnih podatkov. In to ne pomeni, da bo v procesu dela s ponudbo CPA za vas popolnoma enako.

Torej ... če vidite, da če ta indikator ( EPC oz eCPC) vam omogoča, da dobite plus - takrat že imate idejo, v katero smer bi šli.
Že razumete, da je ta izdelek kupljen (in kdo in kako je peta stvar ...).
In kako je to mogoče razumeti?

Poglejmo si primer

Primer:Če EPC Vaša izbrana ponudba CPA je 20-30 rubljev. - potem morate to primerjati EPC z vašo ceno na klik, ki jo boste točno prejeli… z usmerjanjem ciljnega prometa na ciljno stran te ponudbe.

Na primer, če plačate 10-15 rubljev na klik, potem je načeloma s to ponudbo CPA vredno delati. Poleg tega bo cena vašega klika že odvisna od načina pridobivanja ciljnega prometa.
Takšen strošek na klik je povsem mogoče dobiti z oglaševanjem na družbenem omrežju VKontakte.

Drugi način izbire ponudbe CPA

Drug način za izbiro ponudbe CPA je, da jo izberete v katalogu omrežij CPA (agregator omrežij CPA). Zdaj so se pojavili v Runetu - in veliko jih je.

Katalog velja za trenutno najbolj zanimiv in poučen. CPA dnevno(//cpad.pro/). Ima dobro podporo in povratne informacije.

Povedal vam bo, kako poiskati in izbrati ponudbo CPA, ki jo potrebujete, ter zagotovil največ informacij o njej.

Ponudba CPA – dejavniki, ki vplivajo na pravo izbiro

Na prava izbira Na vašo ponudbo CPA v katerem koli partnerskem programu CPA vpliva več dejavnikov:

  • vaš proračun;
  • Vaše poznavanje niše (prava izbira in analiza niše pri vodenju prometne arbitraže);
  • Povpraševanje po izdelku ali storitvi na trgu;
  • Viri ciljnih in resničnih;
  • Konkurenčnost ponudb CPA;
  • v samem omrežju CPA.

Zdaj pa si oglejmo vse te dejavnike podrobneje ...

Pomemben je proračun za izbiro ponudbe CPA

Vaš proračun je eden najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na izbiro ponudbe CPA.
Ker delo z nekaterimi partnerskimi programi CPA zahteva precej velik proračun.

Na primer, finančne ponudbe zahtevajo vlaganje veliko denarja.

Če pa imate majhen proračun, izberite tisto, kar ljudje resnično potrebujejo in kaj bodo zagotovo kupili.

Če človek nekaj zavestno kupi ( zavestni nakup ... prej razstavljen) - potem ga bo zagotovo kupil.

In če impulzivno ( impulzno nakupovanje ) - tukaj že morate imeti nekaj izkušenj s prodajo takšnega blaga (blago WOW).

Tukaj morate povedati nekaj besed o informacijskih izdelkih - to vrsto blago se promovira po večstopenjskem prodajnem načinu.

Najprej se izda brezplačen izdelek (to so izdelki, kot so posvetovanje, mini tečaj, kontrolni seznam, elektronska knjiga, e-novice itd.

V tem primeru je prag za odločitev o nakupu izdelka od osebe minimalen. Zato je s tovrstno ponudbo praviloma enostavno začeti delati.

Vendar pa vsi tovrstni partnerski programi ne zagotavljajo najbolj podrobne statistike spletnim skrbnikom, da bi lahko nadzorovali in optimizirali svoje delo.

Vaše poznavanje ponudbene niše na trgu CPA

Bolj ko poznate izdelek, kakšne potrebe pokriva, kako lahko pomaga potrošniku itd. Bolj učinkovito boste lahko dali ponudbo (pojasnite potencialni kupec- za kakšen izdelek gre in ga na koncu prodati.

Poskusite ne sprejemati ponudb, ki jih ne poznate. Če pa sploh ne veste ničesar, potem sledite priporočilom, ki bodo šla dlje.

Ali pa preučite nišo na forumih, skupinah in skupnostih socialna omrežja, uporabljati iskalnike itd.

Naslednji dejavnik je povpraševanje po ponudbi CPA ...

Povpraševanje na trgu po ponudbi CPA

Prvič- treba je oceniti samo nišo izdelka, ki se prodaja. Ocenite, kako nova je ponudba CPA – nove ponudbe niso vedno najboljše in to ne pomeni, da bodo ljudje takoj hiteli kupiti izdelek.

Le da občinstva še ne pozna in rabi nekaj časa, da »zori« – mimo mora (oz. družba). Trajati mora le dva ali tri mesece (ali morda manj) – in potem ga bodo ljudje začeli kupovati.

Toda nekatere ponudbe je treba čim prej objaviti ... takoj, ko se pojavijo. Kako ravnati s to zmešnjavo? Samo z izkušnjami.

drugič… Obstaja tudi druga plat kovanca - "nezvite" ponudbe se kupujejo veliko manj pogosto, saj je povpraševanje po njih že močno upadlo. To pomeni, da vam že "nezvite" ponudbe preprosto ne bodo omogočile dobička.

In končno— vedno ocenite sezonskost s storitvijo Yandex.WordStat.

Primer: Poleti se ne sme promovirati zimski klobuk, pozimi pa poletne kratke hlače.

Viri prometa za partnerski program CPA

Lahko poznate samo en vir prometa (in ga lahko razumete). Zato nekateri partnerski programi (oglaševalci) morda niso primerni za vas, da izberete ponudbo CPA.

Na primer – ne veste, kako delati z omrežji dražljivk in želite promovirati izdelek, kot je Goji Berries.
Izogibajte se oglaševanju tovrstnih izdelkov v drugih oglaševalskih sistemih, saj takšnega izdelka zagotovo ne bodo pustili mimo.
In v omrežjih Teaser - to bo šlo s pokom.

Ali obratno - obstaja zelo vroča ponudba, ki jo ljudje samo kupujejo zavestno. V tem primeru ga je treba promovirati v kontekstualno oglaševanje (Google AdWords in Yandex Direct).
In potem, če ne razumete kontekstualnega oglaševanja, ne morete izbrati tega partnerskega programa (oglaševalca).

Partnerski program CPA lahko tudi sam prepove določene vrste prometa. To mora biti določeno v. Zato vedno pozorno preberite Pravila in pozorno razumejte pri izbiri CPA ponudbe.

Zdaj pa se pogovorimo o konkurenčnosti ...

Konkurenčnost ponudb CPA

Pri izbiri ponudbe CPA igra pomembno vlogo konkurenčnost ponudb CPA.

Cena- če je prepoceni ali drag, potem ljudje praviloma poskušajo tega izdelka ne kupiti. Običajno kupujejo po povprečni ceni - vedno je ustrezna.

Oglaševalec, ki vam je všeč, ne bo vedno postavil ustrezne cene za vaš izdelek.
Če torej želite tekmovati v istem oglaševalskem sistemu, se cena vašega oglaševalca ne sme razlikovati za 5-10% od konkurence.

Če se cena razlikuje za več kot 10%, potem preklopite na drug vir prometa in tam oglašujte izdelek.

Primer:

– Če se cena razlikuje za manj kot 10 %, lahko konkurirate tako, da na ciljni strani predstavite blagovno znamko, pogoje za potrošnika in dizajn.

— Če se cena razlikuje za več kot 10 %, je treba iskati alternativne vire ciljnega prometa.

Dostava- če mora kupec dolgo čakati na dostavo blaga, ga bo zavrnil. Uporabniki običajno poskušajo izbrati dostavo od vrat do vrat s kurirjem – čeprav je dražja, je bolj zanesljiva. Po prejemu blaga ga lahko preverite in ga ne dvignete, če vam kaj ne ustreza.

Blagovna znamka— ljudje zaupajo znanim imenom podjetij in podjetij. Kadar je le mogoče, se vedno povežite s partnerskimi programi z blagovno znamko.

Pogoji za potrošnika- gre za garancije za samo blago in vračilo blaga v primeru garancijskega dogodka.

Če ima vaša ciljna stran kartico Yandex s podatki o oglaševalcu in resničnimi stiki za komunikacijo, oseba razume, da lahko vedno vrne blago. V tem primeru bo njegov nakup postal bolj resničen.

No, zadnji dejavnik za danes ...

Indikatorji same mreže CPA

Vsako omrežje CPA ne zagotavlja objektivnih kazalnikov in vedno se morate spomniti, da so ti kazalniki večinoma »zamegljeni« in ne zagotavljajo konkretnih in točnih podatkov o ponudbi, ki ste jo izbrali.

Zato se je treba nanje osredotočiti le v skrajnem primeru - pa še to zelo previdno.

Zdi se, da vam njihovi kazalci dajejo namig, usmeritev ... In potem - sami morate skrbno delati pri izbiri ponudbe in sprejemati ustrezne odločitve.

Zaključek

V tem članku smo analizirali glavne dejavnike odločanja, kako izbrati pravo ponudbo CPA v partnerskem programu mreže CPA.

To je vse za danes. Naslednjič - razmislite, kako ravnati in vstopiti ...

Skoraj vsak uporabnik na internetu naleti na cenjene besede CPA, vendar vsi ne vedo, kaj je to. V tem članku vam bom povedal, kaj je CPA in s čim ga jemo, tukaj pa boste izvedeli tudi TOP 13 najboljših CPA omrežij v Runetu.

Kaj se je zgodiloCPA inCPA omrežje?

CPA(v prevodu iz angleščine »plačilo za dejanje«) je način zaslužka, pri katerem vam oglaševalec plača za določeno ciljno usmerjeno dejanje uporabnika.

CPA omrežje- to je posredniška platforma, na kateri je veliko oglaševalcev, ki plačujejo za določeno uporabniško dejanje - nakup, registracijo, izpolnjevanje vprašalnikov in drugo.

Ponudba- to je edini partnerski program oglaševalca v omrežju CPA.

Dal vam bom primer. Recimo, da imate spletno mesto za igre in razmišljate o monetizaciji prometa prek omrežij CPA. V tem primeru so vse ponudbe na temo iger na srečo idealne za vas (mimogrede, ponudbe na temo iger so dobro zastopane v in). Prav te ponudbe vam bodo omogočile, da v vašem primeru zaslužite največ denarja, saj so obiskovalci vašega spletnega mesta najverjetneje ciljno občinstvo za oglaševalce iger. Glavna stvar je, da ne pozabite na žanr igre, tj. če imate spletno stran, povezano s strategijami, je bolje pogledati vse ponudbe s podobno tematiko.

TOP 13 najboljšihCPA omrežja v Runetu

Z osnovnimi koncepti smo se že seznanili, zdaj je čas, da preidemo na sama omrežja CPA. Sestavil sem TOP-13 omrežij, ki so po mojem mnenju najboljša v Runetu. Kot običajno bom najprej podal kratek seznam, nato pa bom o vsakem od njih podrobneje govoril.

2. Oglaševanje

3. Aliexpress

4. Tržni klic

5. LeadTrade

6 mestnih oglasov

7. Leadbit

Leadbit je eno najbolj znanih CPA omrežij na ruskem internetu. Uradni zagon sistema je bil 28. oktobra 2013.

  • Ponudbe so predstavljene po različnih temah.
  • Sprejmite promet iz: Rusije, CIS, Evrope, Amerike in celega sveta.
  • Najmanjši znesek za dvig: 600 rubljev.
  • Dvig sredstev se izvede na: Webmoney, Yandex.Money, Qiwi, PayPal in na kartico.
  • Plačila se izvedejo na zahtevo.

8.7 ponudbe

9.Paysale

10. Ad1

12.Kma biz

13. Trgovina M1

M1-Shop je ena najbolj znanih CPA omrežij v Runetu. Uradni zagon sistema je bil 25. septembra 2013.

Uporabite nestandardne vire prometa. Več o nestandardnih virih prometa lahko izveste v spodnjem videu.

  1. Pri svojem delu uporabite oznake TDS (na primer: ). Omogočili vam bodo ločevanje prometa in prihranek denarja.
  2. Po potrebi ne pozabite uporabiti (uporabljam storitev).

Vsi ti nasveti lahko znatno povečajo vaš dohodek v CPA omrežjih.

Izid:

CPA omrežja dajejo spletnim skrbnikom velika količina priložnosti, ki prej niso bile na voljo. Zdaj lahko varno zaslužite dober denar, ne da bi zapustili svoj dom. Članek, ki ste ga prebrali, naj bi vam pomagal razumeti osnove, zdaj je preostalo le, da se registrirate v vseh naštetih CPA omrežjih in začnete služiti.