Vrste učinkovitega oglaševanja. Kakšno je najučinkovitejše oglaševanje za mala podjetja? Vrste razpoložljivega oglaševanja na internetu

04marec

Faze spletne oglaševalske kampanje

  • Informira potrošnika o vašem izdelku, njegovih lastnostih in prednostih;
  • Usposablja potrošnika za uporabo vašega izdelka;
  • zabava;
  • Prodaja.

Danes imajo podjetniki široko izbiro kanalov za distribucijo oglaševanja: televizija, radio, tiskani viri, panoji. Vendar pa internet upravičeno velja za najbolj obetaven kanal za distribucijo komunikacijskih sporočil.

razmislimo stopnje razvoja spletnega oglaševanja v Rusiji:

  1. Najprej je bila neželena pošta. Začetek 90. ​​let prejšnjega stoletja. Vsi se spomnimo tistih nadležnih prodajnih pisem v naših e-poštnih nabiralnikih. Pošiljatelji niso imeli možnosti personalizirati pisem, zato so jih pošiljali vsem. Posledično so bili oglaševalci v večini primerov deležni le jeznega odziva uporabnikov.
  2. 2000 - nastanek in uporaba družbenih omrežij za promocijo izdelkov. Razvoj brskalnikov in iskalnikov je omogočil izvajanje prilagojenih oglaševalskih akcij na internetu.
  3. Leta 2010 so se pojavila obvestila in pojavna okna.

Preden nadaljujemo s preučevanjem vrst spletnega oglaševanja, bomo razmislili o glavnih fazah izvajanja oglaševalske kampanje na internetu:

  1. Oblikovanje ciljev spletne oglaševalske kampanje;
  2. Določitev ciljne publike. Tukaj morate opisati demografske in psihografske dejavnike, interese in preference.
  3. Razvoj strategije in programa promocije. Tukaj morate upoštevati vašo ciljno publiko in proračun oglaševalske akcije;
  4. Izvedba;
  5. Nadzor na podlagi kazalnikov uspešnosti.

Prednosti spletnega oglaševanja pred drugimi metodami

Vsa podjetja nimajo velikih marketinških proračunov. Nedavno je bil to glavni razlog za neuspeh majhnih novih organizacij, njihova prizadevanja niso bila opazna v ozadju veličastnih oglaševalskih akcij starodobnikov na trgu.

S pojavom spletnega oglaševanja se je vse spremenilo. Oglaševanje na internetu ni tako drago kot oglaševanje na televiziji, radiu in tiskanih medijih. Privošči si ga lahko celo gospodinja Maša, ki izdeluje domače milo in ga nato prodaja na svoji strani na družbenem omrežju.

Internet vam omogoča, da svoje sporočilo prilagodite tako, da bo prikazano le tistim uporabnikom, ki jih to zanima, torej le vaši potencialni publiki. Hkrati lahko oglaševanje izdelkov prilagodite vsakemu naročniku posebej, glede na njegove potrebe in interese.

Vrste in stroški oglaševanja na internetu

Pravzaprav je danes na internetu ogromno vrst oglaševanja. Za udobje podajanja informacij jih bomo združili v skupine.

kontekstualno oglaševanje

To je najbolj znan način promocije na svetovnem spletu.

Na primer, prodajate domače milo, zato bo kontekstualno oglaševanje vaših izdelkov objavljeno na ženskih forumih in spletnih mestih z ženskimi nasveti.

Prednosti:

  • Personalizacija;
  • Osredotočite se na ciljno občinstvo;
  • Prihranek časa in denarja;
  • Vidna učinkovitost.

Minuse:

  • Kontekstualno oglaševanje deluje natanko tako dolgo, kot ste plačali;
  • Nestabilna cena;
  • Potreba po rednem optimiziranju sporočil za zagotovitev "klikalnosti";
  • Nezaupanje s strani ciljne publike;

Takoj ugotovimo, katera orodja za kontekstualno oglaševanje obstajajo in kako jih postaviti z uporabo vsakega od njih.

Yandex Direct– eno najbolj znanih in učinkovitih orodij kontekstualnega oglaševanja. Nastavitev je precej preprosta, opisali bomo zaporedje dejanj pri postavljanju kontekstualnega oglaševanja v Yandex Direct.

  • Registrirajte se v sistemu Yandex. Med registracijo izberite profesionalni servisni vmesnik. Kliknite na povezavo »Oglašujte«.
  • Nastavitev parametrov oglaševalske akcije. Tukaj morate izbrati ime podjetja, navesti svoje ime, priimek in patronim ter datum rojstva. Ni tako pomembno. Pozorni morate biti na pet točk: strategijo, časovno ciljanje, regijo, nastavitev na tematskih platformah in dodatne fraze.

Časovno ciljanje prikazuje čas dneva, ko bo vaše sporočilo prikazano v iskalniku Yandex, in dneve v tednu. Pri izbiri časovnega ciljanja priporočamo, da temeljite na vrsti izdelka in proračunu.

Regija je odvisna od tega, kje prodajate svoj izdelek. Na primer, če ponujate domače milo samo v Moskvi in ​​ne nudite storitev dostave v regije, potem morate v tem polju za nastavitve navesti Moskvo.

Nastavitve na tematskih spletnih mestih so potrebne za omejitev virov, v katerih bo prikazano vaše sporočilo. Mnogi strokovnjaki priporočajo onemogočanje rezultatov iskanja na tematskih spletnih mestih, tako da se sporočilo prikaže izključno v samem iskalniku na ustrezno zahtevo uporabnika.

Dodatne fraze so tiste fraze, s katerimi bo vaše sporočilo prikazano poleg glavnih ključnih besed. Praviloma so to sinonimi in besede, ki so blizu po pomenu. Strokovnjaki priporočajo tudi onemogočanje te možnosti, da bodo rezultati bolj relevantni.

  • Izbrati morate naslov in besedilo oglasa ter izbrati ključne besede. Ta stopnja je najpomembnejša.

Če želite izbrati naslov in besedilo, morate izpolniti polje »povezava do spletnega mesta«. V to polje morate kopirati povezavo, v našem primeru - spletno stran, kjer prodajamo naša domača mila. Po tem dejanju bosta naslov in besedilo samodejno vnesena.

Ključne besede so izbrane s storitvijo za izbiro ključnih besed Yandex. Odprli se boste s klikom na povezavo »Izberi besede« poleg polja za nove ključne besede.

V nastavitvah storitve navedemo regijo in zaporedno vnesemo fraze, ki se nanašajo na našo nalogo - prodajo mila. Na primer, kupite domače milo, domače milo za darilo itd.

Ko vnesete besedno zvezo in kliknete gumb »Izberi«, se pred vami odpre stran s pogostostjo vnesene poizvedbe v določenem časovnem obdobju v določeni regiji ter poizvedbami, ki so podobne po pomenu. in njihovo pogostost. Ne izbirajte fraz in besed s frekvenco iskanja nad 1000; ustregli bomo poizvedbam s frekvenco od 500 do 1000 na mesec.

Če želite, da celotna besedna zveza ali beseda identificira vaš oglas samo v obliki, v kateri ste jo vnesli, potem to frazo ali besedo stavite v narekovaje. Na primer, če besedne zveze »domače milo« ne postavite v narekovaje, se bo vaš oglas za prodajo prikazal tudi z zahtevo »kako narediti domače milo«, česar pa ne želimo.

  • V naslednjem koraku boste videli svoje ključne besede in njihove cene. Predrage zahteve lahko filtriramo z nastavitvijo na vrhu strani.
  • Oddaja oglasa v moderacijo in plačilo za klike. Če vaša kampanja ni prestala moderiranja, vam svetujemo, da se obrnete na službo za podporo Yandex Direct, tako da pokličete 8 800 333-9639, navedete številko oglaševalske akcije in ugotovite razlog. Oglasi so pogosto zavrnjeni pomotoma.

Ampak tukaj je zaporedje dejanj:

  • Prvi korak je registracija pri Googlu.
  • Drugi korak je izbira vrste kontekstualnega oglaševanja, torej tistih storitev, v katerih se bo vaš oglas prikazoval: iskalnik Google, spletna mesta. Poleg tega na prvi stopnji navedemo ime oglaševalske akcije, ki ne bo prikazano uporabnikom.

Tukaj izberemo platforme, na katerih se bo oglas prikazoval, regijo in strategijo. Vse je enako kot v Yandex Direct.

So pa tudi razlike. Prva je možnost nastavitve najvišje stopnje klikov in proračuna. Druga razlika je možnost dodajanja povezav do dodatnih virov. Nazadnje, tretja razlika je zmožnost določitve začetnega in končnega datuma vaše oglaševalske akcije.

  • Tretji korak je izbira ključnih besed. Storitev za izbiro ključnih besed Google je podobna storitvi Yandex. Pravila so enaka.
  • Četrti korak je pošiljanje oglasa v moderiranje, plačilo in umestitev.

Oglasne pasice

Prednosti:

  • Pomnljivost;
  • "Vidnost";
  • Široka pokritost občinstva;
  • Povečanje prepoznavnosti podjetja/blagovne znamke;

Minuse:

  • Uporabnik se hitro naveliča (potrebna je pogosta menjava);
  • Lahko je vsiljivo in ga uporabnik negativno dojema.

Zdaj pa ugotovimo, kako postaviti oglasne pasice. Če želite to narediti, lahko izberete enega od dveh načinov: samostojno iskanje virov in umestitev ali umestitev s storitvami pasic.

Tukaj je primerjalna tabela teh dveh metod.

Značilno

Samostojna nastanitev

Uporaba storitev postavljanja pasic (kot primer vzemite storitev Rotaban)

Kakovost gostovanja spletnih mest

visoko

nizko (srednje)

Povračilo

visoko

Cena

Odvisno od mesta gostovanja

Odvisno od mesta gostovanja

Kratek

Časovni stroški

visoko
  • Poiščite spletna mesta in vire za objavo. Če želite najti ustrezen vir za postavitev pasice, morate dati zahtevo za temo v katerem koli iskalniku. V našem primeru domače milo. V iskalnik vtipkamo “blog o naravni kozmetiki” in sledimo prvim petim povezavam.

Ko pridete do spletnega mesta, morate biti pozorni na pet elementov: oblikovanje spletnega mesta, prisotnost in količina oglaševanja, vsebina spletnega mesta, promet na spletnem mestu, doseg občinstva. Če so vsi kazalniki dovolj visoki, lahko poiščete razdelek »Oglaševanje« in se z lastnikom spletnega mesta pogajate o umestitvi.

  • Ustvarjanje pasice. Biti mora nepozabno in ustrezno za vaš izdelek. Priporočamo objavo informacij o prednostih izdelka na pasici. Domače milo vas bo na primer rešilo suhe kože na rokah in vas ogrnilo z aromo zrelih breskev. Prav tako je potrebno postaviti svoj logotip in sliko izdelka. Ostale podatke bo uporabnik prejel po kliku na povezavo.

Pri ustvarjanju pasice morate biti pozorni na standarde. Velikost slike določi lastnik mesta, na katerem bo oglas objavljen. O tem vprašanju se pogovorite vnaprej. Toda format je lahko jpeg za statične slike in gif ali flash za animacijo.

  • Plačamo in postavimo.

Zbadljivke in viralni videi

Bistvo teh orodij je ustvariti video, slikovno ali besedilno sporočilo, ki bi uporabnika takoj zanimalo in postalo nekakšen »virus«, torej bi se samostojno širilo po omrežju s pomočjo uporabnikov samih. Takšno oglaševanje je bolje postaviti na socialna omrežja in forume.

Prednosti:

  • Ni vam treba porabiti denarja za distribucijo;
  • Široka pokritost občinstva;
  • Enostavnost izvedbe;
  • Personalizacija.

Minuse:

  • Visoko tveganje neuspeha celotne oglaševalske akcije;
  • Visoka konkurenca;
  • Uporabniška napačna interpretacija sporočila.

Ciljno oglaševanje na družbenih omrežjih

Ciljno oglaševanje na družbenih omrežjih je najbolj dostopno oglaševalsko orodje na internetu. Targetiranje je majhen oglas na družbenem omrežju, ki ob kliku uporabnika preusmeri na vašo spletno stran ali stran.

Prednosti:

  • Visoka stopnja doseganja ciljne publike (ciljanje);
  • Poceni;
  • Enostaven za postavitev.

Minuse:

  • Socialna omrežja, ki gostijo ciljano oglaševanje, niso namenjena prodaji;
  • Objava je možna samo na socialnem omrežju.

Struktura ciljnega oglasa mora vsebovati naslednje elemente:

  • Povezava do vašega vira;
  • Naslov;
  • Osnovne informacije, ki jih želite sporočiti potrošniku (en ali dva stavka);
  • Slika (če je vaša blagovna znamka znana, lahko postavite logotip, v drugih primerih je bolje uporabiti sliko izdelka);
  • Parametri ciljne publike: demografija, interesi.

Skladnost s to strukturo vam bo omogočila nastavitev učinkovitega ciljanega oglaševanja na katerem koli socialnem omrežju.

Oglaševanje na družbenih omrežjih

Oddaja takega oglasa je zelo preprosta. Dovolj je, da se z lastnikom strani ali skupine dogovorite za umestitev za določeno ceno.

Prednosti:

  • Personalizacija;
  • Poceni;
  • Enostavnost namestitve;
  • Možnost vzpostavitve povratnih informacij s potrošniki.

Minuse:

  • Potreba po stalnem posodabljanju;
  • Družbena omrežja niso namenjena prodaji, zato je oglaševanje na družbenih omrežjih bolj informativne narave.

Oglasne deske kot platforma za oglaševanje

Oglasne deske kot oglaševalsko platformo pogosto uporabljajo mala podjetja. Takšno oglaševanje je preprost oglas za prodajo s povezavo do spletnega mesta. Poleg tega so oglasne deske kraj, kjer lahko oglase na internetu postavite popolnoma brezplačno.

Prednosti:

  • Nizki stroški (lahko brezplačno);
  • Personalizacija;
  • Osredotočenost na prodajo.

Minuse:

  • Majhna pokritost;
  • Nezaupanje uporabnikov.

Pojavna okna

Pojavna okna To so okna, ki se pojavijo na vrhu vira in uporabniku otežijo ogled spletnega mesta.

Ustvarjanje pojavnih oken zahteva znanje programiranja, zato vam svetujemo, da poiščete pomoč pri IT strokovnjakih.

Če te možnosti nimate, lahko uporabite eno od naslednjih storitev za ustvarjanje pojavnih oken:

  • Hello Bar– dokaj enostavna storitev. Ob registraciji boste prejeli posebno kodo, ki jo morate vnesti v predlogo vaše spletne strani. Nato boste pozvani, da konfigurirate naloge storitve (zbiranje kontaktnih podatkov uporabnika, klicanje, preusmeritev na drugo stran, oglas), vrsto pojavnega okna, besedilo oglasa in sliko. S tem boste zaključili ustvarjanje pojavnega okna. Storitev je plačana.
  • GetSiteControl. Ta storitev v celoti ponavlja postopek nastavitve pojavnega okna v storitvi Hello Bar, zato se na njej ne bomo zadrževali. Storitev je tudi plačana.
  • Mailmunch ima brezplačno različico z omejeno funkcionalnostjo. Poleg tega vam ta storitev poleg nastavitve vrste okna ponuja izbiro predloge, oblikovanje in dodajanje dodatnih polj. Zaporedje dejanj pri ustvarjanju okna je podobno prejšnjim storitvam.
  • Sumome ima tudi brezplačno različico. Nastavitev storitve je enaka prejšnjim.

Prednosti:

  • Visok priklic blagovne znamke;
  • Široka pokritost.

Minuse:

  • Relativno visoki stroški;
  • Možnost blokiranja v nastavitvah brskalnika;
  • Visoka zapletenost namestitve;
  • Prekomerna vsiljivost;
  • Mešani odzivi uporabnikov.

Potisna obvestila

Toda za razliko od pojavnih oken, potisna obvestila zahtevajo tudi natančno obdelavo vsebine oglasnega sporočila. Najprej bi moralo zanimati uporabnika in ga prisiliti, da sledi povezavi.

Prednosti:

  • Personalizacija;
  • Široka pokritost;

Minuse:

  • Nezaupanje uporabnikov;
  • Visoka zapletenost namestitve;
  • Relativno visoki stroški.

Oglaševanje v mobilnih aplikacijah

Oglaševanje v mobilnih aplikacijah, ki temeljijo na sistemih Android in iOS, je prav tako sestavljeno iz pojavnih oken. V tem primeru uporabnik ne more izklopiti oglasa, dokler si ga ne ogleda. Šele po tem bo uporabniku na voljo sama aplikacija.

Takšno obvestilo se lahko postavi po medsebojnem dogovoru z lastnikom aplikacije. Za tehnično plat razvoja oglasov običajno poskrbi razvijalec aplikacije.

Prednosti:

  • 100% garancija, da bo uporabnik videl vaš oglas;
  • Pomnljivost blagovne znamke;
  • Široka pokritost.

Minuse:

  • Dvoumna reakcija uporabnika;
  • Ni namenjen prodaji;
  • Visoka zapletenost namestitve;
  • Relativno visoki stroški nastanitve.

Promocijski videi na YouTubu

Hkrati si morate prizadevati, da uporabnik "deli" to, kar vidi, s prijatelji. To nam bo omogočilo, da dobimo tako imenovani viralni učinek, v katerem potencialni potrošniki sami distribuirajo vaše oglaševanje.

Pri ustvarjanju virusnega videa je treba upoštevati več pravil:

  • Morate postati "nevidni". Po mnenju avtorja virusno oglaševanje ne bi smelo vsiljevati izdelka, njegova naloga je le namigniti potrošniku na izdelek.
  • Potrpežljivost, samo potrpežljivost. Viralno oglaševanje pogosto traja dolgo, da postane zaslovelo in ustvari dobiček.
  • “Okužite” potrošnika! Potrošnik mora želeti govoriti o oglasu in izdelku.
  • Virus je »gospodar« situacije. Misli in dejanja potrošnika morajo biti pod nadzorom virusa.
  • Izkoriščanje moči šibkih vezi. Pri širjenju virusnega oglaševanja na internetu so najpomembnejši uporabniki z velikim številom priložnostnih socialnih povezav kot ljudje, ki redno komunicirajo z določenim krogom bližnjih.
  • doseči prelomnico. Da bi virusno oglaševanje doseglo določen obseg, je treba vanj vložiti čas, delo in denar.

Odličen primer viralnega videa je oglas za dostavno službo Delivery Club. Podjetje je izdalo serijo kratkih videoposnetkov o Teenage Mutant Ninja Turtles, ki ostanejo doma in uporabljajo spletno storitev za dostavo hrane, da rešijo svoj problem strahu pred socialnimi stiki med nakupom pice. Vsak video ima svojo zgodbo, katere središče je Delivery Club. En video je podjetje v povprečju stal 5000 rubljev, prodaja pa se je podvojila.

Drug primer virusnega videa je oglas za čokolado Cadbury. 1,5-minutni video prikazuje ogromno gorilo, ki igra bobne, na koncu oglasa pa se pojavi tablica čokolade. Ta virus je podjetje stal skoraj milijon rubljev. Vendar to ni prineslo gospodarskih rezultatov.

Poglejmo, zakaj se je video, ki stane 5000 rubljev, izkazal za učinkovitejšega od videa, ki stane 1 milijon rubljev.

  • Vaš izdelek mora biti v središču zgodbe;
  • Liki v videu naj bodo povezani z vašim izdelkom/podjetjem/znamko (vsi se spomnimo risanke o Teenage Mutant Ninja Turtles, ki so zelo oboževale pico);
  • Video ne sme žaliti čustev občinstva.

E-novice

To je postalo mogoče predvsem zaradi razvoja brskalnikov in interneta na splošno. Informacije o interesih in preferencah uporabnikov lahko pridobite na podlagi njihovih zadnjih poizvedb v iskalnikih. In to vam posledično omogoča izdelavo prilagojenih glasil.

V tem primeru mora pismo izpolnjevati več meril:

  • Svetel, zanimiv naslov;
  • Personalizirana ponudba (izdelek mora rešiti problem določenega potrošnika). Za vsako potencialno stranko je potrebno napisati individualno pismo!
  • Pismo mora vsebovati povezavo do vaše spletne strani;
  • Na dnu pisma ne pozabite priložiti gumba, ki vam omogoča, da se odjavite iz poštnega seznama.

Prednosti:

  • Osebni pristop;
  • Osredotočenost na prodajo;
  • Enostavnost izvedbe;
  • 100% garancija, da bo uporabnik videl vaš oglas.

Minuse:

  • Visoki stroški dela;
  • Težave pri pridobivanju kontaktnih podatkov potencialnih strank;
  • Pretirana vsiljivost.

Strokovni članki v spletnih revijah

Prva stvar, ki jo boste morali storiti, je, da se z urednikom revije dogovorite za objavo članka (za določeno ceno ali celo brezplačno).

Članek boste morali napisati sami. V tem primeru mora članek ustrezati tematiki revije in stilu pisanja.

V strokovnem članku je treba dati najbolj popoln opis vašega izdelka, njegove prednosti in navesti njegovo potrošniško vrednost. Priporočljivo je, da svoje besede potrdite z znanstvenimi ali strokovnimi raziskavami.

Prednosti:

  • Visoka stopnja zaupanja potencialnih potrošnikov;
  • Nizki stroški (običajno);
  • Izboljšuje podobo podjetja;
  • Obvešča potrošnika;
  • Enostavnost izvedbe.

Minuse:

  • Majhna pokritost (odvisno od revije);
  • Ni namenjeno prodaji.

CPA in pridruženi marketing

CPA ali Cost per Action v prevodu iz angleščine pomeni »plačilo za dejanje«. Dejansko je CPA orodje za promocijo, ki vključuje plačilo internetnega oglaševanja šele potem, ko vaša potencialna stranka izvede ciljno dejanje. Ciljno dejanje je lahko sledenje povezavi, registracija na spletnem mestu ali nakup vašega produkta, oglaševalcem sami določite cilj.

Če določeno dejanje ni bilo izvedeno, se plačilo za promocijske storitve ne izvede. V primeru CPA sta obe strani, naročnik in izvajalec, zainteresirani za največji rezultat oglaševalske akcije, saj je njun dobiček neposredno odvisen od njenega uspeha. Postanejo partnerji, zato CPA marketing imenujemo tudi affiliate marketing.

Prednosti trženja CPA

  • Plačate samo za prave stranke;
  • Vaši stroški so fiksni (določite jih sami);
  • Interes oglaševalskih platform za privabljanje strank;
  • Prihranek časa in delovnih virov;
  • Široka pokritost občinstva.

Slabosti trženja CPA

  • Potreba po sklenitvi pogodbe;
  • Velike vstopne ovire za majhne organizacije: spletna mesta ne želijo sprejemati »malih« naročil;
  • Velika konkurenca za oglasni prostor;
  • Obstaja možnost goljufije s strani oglaševalskih platform.

Tako vam CPA omogoča plačilo samo za prave stranke (leads), ki vam jih pripelje oglaševalec. Za uporabo trženja CPA v praksi se uporabljajo omrežja CPA ali partnerski programi. So storitve, kjer se oglaševalcem izberejo primerne platforme za oglaševanje njihovih izdelkov.

Omrežja CPA delujejo na naslednji način: oglaševalec sklene pogodbo z omrežjem, nastavi parametre oglaševalske akcije (ceno, sam naloži oglaševalske materiale, nastavi ciljno dejanje), napolni proračun z določenim zneskom in nato prejme svojim strankam.

Nativno oglaševanje

Nativno oglaševanje PR strokovnjaki pogosto uporabljajo pri svojih dejavnostih. Ta vrsta oglaševanja predstavlja vsebino spletne strani platforme, ki je zanimiva za bralce. Zaradi tega je domače oglaševanje privlačno za PR strokovnjake; internetni viri pogosto objavljajo takšno oglaševanje brezplačno in se celo zahvaljujejo oglaševalcu za zanimivo vsebino.

  • Nizki stroški (možnost brezplačne namestitve);
  • Možnost prenosa odgovornosti za pisanje samega članka na strokovnjake tretjih oseb;
  • Živo zanimanje za vsebino.
  • Nizka stopnja personalizacije;
  • Namenjen informiranju, ne prodaji;
  • Tveganje "izgube" izdelka zaradi zanimive vsebine.
  • Njegovi bralci bi morali biti vaša ciljna publika;
  • Njegova vsebina mora ustrezati temi vašega reklamnega članka.

SEO + vaše informacijsko spletno mesto

Če želite to narediti, izberite ključne besede (tiste besedne zveze in besede, ki jih uporabniki uporabljajo kot poizvedbe v iskalnikih) za vašo temo. Bolje je, da to storite v dveh storitvah hkrati: Yandex Wordstat in Google Adwords, da dvignete spletno mesto v rezultatih iskanja Google in Yandex. Nato napišite članek, ki vključuje te besede in besedne zveze. Članek mora biti zanimiv in informativen. Hkrati mora njegova tema promovirati vaš izdelek.

Prednosti:

  • Promocija lastne spletne strani;
  • Pozitivno dojemanje bralcev;
  • Živo zanimanje za vsebino;
  • Nizki stroški akcije (lahko se izvedejo brezplačno);
  • Privabljanje novih strank iz iskalnikov.

Napake:

  • Nizka stopnja personalizacije;
  • Tveganje ustvarjanja preveč »oglaševalske« vsebine (zavrnitev spletnih mest in negativen odziv potrošnikov);
  • Tveganje »izgube« izdelka zaradi zanimive vsebine;
  • Prodajna funkcija spletnega mesta se lahko izgubi.

Primerjava vseh vrst oglaševanja na internetu

Povprečni stroški namestitve Orientacija

Kompleksnost izvajanja

200 rubljev na dan Prodaja
Odvisno od vira, na katerem je objavljena, velikosti pasice in lokacije pasice na strani.

Lahko se izvaja samostojno

Zbadljivke

300 rubljev na dan. Odvisno od vira, izračunano na podlagi cene na klik prodaja/

Lahko se izvaja samostojno

200 rubljev na dan. Odvisno od vira, izračunano glede na ceno klika (prehod)

Lahko se izvaja samostojno

20 rubljev na dan. Odvisno od vira Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, informiranje potrošnikov

Lahko se izvaja samostojno

Oglasne deske

Možno brezplačno oglaševanje Prodaja

Lahko se izvaja samostojno

Pojavna okna

Odvisno od mnogih dejavnikov Prodaja/prepoznavnost blagovne znamke

Potrebna je pomoč strokovnjakov (programerjev). Možna je uporaba posebnih storitev (Hello Bar, GetSiteControl, Mailmunch, Sumome, AddThis, Witget, Picreel, Optimonk)

Potisna obvestila

Odvisno od mnogih dejavnikov Prodaja/prepoznavnost blagovne znamke

Potrebujem pomoč strokovnjakov (programerjev)

Odvisno od mnogih dejavnikov Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke

Po dogovoru z lastnikom aplikacije

Možna brezplačna postavitev Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke

Odvisno od ideje videa

Brezplačno, če imate kontaktne podatke Prodaja, informacije potrošnikom

Lahko se izvaja samostojno

Strokovni članki

100 rubljev na dan

Lahko se izvaja samostojno

CPA in pridruženi marketing

Odstotek prodaje Prodaja

Uporaba storitev / se lahko izvaja samostojno

Odvisno od mnogih dejavnikov Informiranje potrošnikov/izboljšanje podobe organizacije Lahko se izvaja samostojno
SEO + vaše informacijsko spletno mesto Odvisno od mnogih dejavnikov Informiranje potrošnika / izboljšanje podobe organizacije / prodaja

Lahko ga izvedete sami, vendar je bolje, da se obrnete na strokovnjake

Izračun učinkovitosti spletne oglaševalske kampanje

Ko izberemo za nas najprimernejša orodja za spletno promocijo, se moramo lotiti ocenjevanja učinkovitosti vsakega od njih. Obstajajo trije univerzalni načini za ocenjevanje učinkovitosti spletne oglaševalske akcije: CPM, CTR in CPC. Oglejmo si vsakega od njih.

Razmerje med prikazi in kliki (CTR) – razmerje med prikazi in kliki. Prikazuje število uporabnikov, ki so kliknili na povezavo, potem ko so videli vaš oglas.

CTR je opredeljen kot razmerje med številom klikov na vaš oglas in skupnim številom prikazov oglasa, pomnoženo s 100 %.

Primer. Vaš oglas je bil prikazan 2,5 tisoč krat, kliknilo pa ga je 200 ljudi. Tako je CTR = 200/2500*100 % = 8 %.

To pomeni, da je vaš oglas na vaše spletno mesto pripeljal 8 % uporabnikov, ki so videli ta oglas. Običajno se stopnja CTR giblje med 1% in 2%.

Za povečanje tega kazalnika je potrebno z oglasom izvesti naslednje delo:

  • Prilagodite čim več;
  • Naj bo svetlejši in bolj kontrasten;
  • Spremeni velikost (povečaj);
  • Spremenite lokacijo oglasa (postavite ga v osrednji prostor).

Cena na klik (CPC) – cena na klik. Ta metrika prikazuje ceno enega klika na vaš oglas.

Z uporabo CNK lahko ocenite svoj oglas glede na donosnost naložbe ene potencialne stranke, ki pride na vaše spletno mesto.

Primer. Vaša pasica stane 6.000 rubljev na mesec. V tem mesecu je preko njega na vašo spletno stran prešlo 500 potencialnih strank. CPC = 6000/500 = 12 rubljev. Tako vas je en prehod na spletno mesto s pasice stal 12 rubljev.

Če želite povečati CNK, morate:

  • Prilagodite svoj oglas čim bolj;
  • Nastavite geografski filter za prikaze;
  • Nastavite časovni filter za prikaze (čas dneva, ko se bo vaš oglas prikazoval);

Cena na tisoč (CPM) – prikaže fiksno ceno za 1000 prikazov brez klikov.

Izračuna se kot zmnožek tisoč prikazov, CTR in cene na klik.

Primer. Vaš oglas je bil prikazan 2500-krat in nanj je kliknilo 200 ljudi. Njena cena je 400 rubljev na dan.

CTR = 200/2500*100 % = 8 %;

CPC = 400/200 = 2 rublja na dan;

Tako CPM = 1000*8%*2 = 160 rubljev stane 1000 prikazov vašega oglasa.

Kako najbolje voditi oglaševalsko kampanjo na internetu

Zdaj je čas, da se pogovorimo o tem, kako najbolje izvesti spletno oglaševalsko kampanjo: sami ali s pomočjo strokovnjakov za spletno oglaševanje iz tretjih organizacij.

To je precej zapleteno vprašanje. Odgovor je odvisen od dejavnikov, kot so:

  • Razpoložljivost prostega časa;
  • Vaša izobrazba;
  • Izbrane vrste oglaševanja na internetu;
  • Vaš izdelek;
  • Ciljna publika.

Kljub temu smo primerjali ti dve metodi izvajanja oglaševalske akcije na internetu, podatki analize so predstavljeni v tabeli.

Kazalo

Na svojem svobodnjaki
Nizko (možna brezplačna namestitev) Od 1000 rubljev za eno vrsto oglaševanja na internetu

Od 3000 rubljev

Časovni stroški

visoko Nizka

Stroški dela

visoko Povprečje
visoko visoko

Široka izbira orodij za spletno promocijo

Vsa orodja niso na voljo Vsa orodja na voljo

Vsa orodja na voljo

Pogosta vprašanja o spletni promociji

  1. Katera vrsta oglaševanja na internetu velja za najbolj učinkovito?

Najučinkovitejšega orodja za promocijo ni. Vse je odvisno od cilja oglaševalske akcije, podrobnosti in kakovosti dela. Vendar pa je z vidika ekonomske učinkovitosti trenutno mogoče razlikovati kontekstualno oglaševanje.

  1. Ali je mogoče izvesti oglaševalsko akcijo na internetu, ne da bi porabili denar?

Ja lahko. Toda v tem primeru boste morali porabiti veliko časa in lastnega dela. Hkrati boste imeli dostop do omejenega nabora orodij: oglaševanje na oglasnih deskah, promocijski videoposnetki na YouTubu in e-novice.

  1. Kateri je najboljši način za kombiniranje orodij za spletno promocijo? Ali lahko uporabim samo eno orodje?

Ne morete ustvariti univerzalnega medijskega načrta. Kombinacija določenih orodij je odvisna od vaših ciljev, zmožnosti in izdelka. Toda hkrati je mogoče nedvoumno trditi, da uporaba samo enega spletnega orodja za promocijo ne bo prinesla pomembnih rezultatov.

Danes predlagam, da razmislimo o enem najpomembnejših vidikov vodenja katerega koli podjetja - oglaševanju in se pogovorimo o tem, kako kakšno oglaševanje je najučinkovitejše. Za podjetnika, zlasti začetnika, je oglaševanje pogosto nekakšen "temni konj": ne ve, ali bo delovalo, ali bo dalo želeni učinek ali pa bo, nasprotno, povzročilo le nepotrebne stroške.

V tem članku bom vprašanje obravnaval z vidika predstavnika malega in srednje velikega podjetja, saj se velika podjetja oglašujejo po nekoliko drugačnih merilih, ki oglaševalskemu podjetju postavljajo druge naloge.

3 pravila za izbiro najučinkovitejšega oglaševanja.

1. pravilo Vaš glavni cilj ni "promocija samega sebe", temveč povečanje pretoka strank in prodaje.Če lahko veliko podjetje oglašuje samo zato, da bi povečalo prepoznavnost blagovne znamke, postalo bolj priljubljeno in si ustvarilo določeno podobo, potem ta pristop za mala podjetja ne bo deloval - oglaševanje bo nedonosno, kar je nesprejemljivo. Najučinkovitejše oglaševanje za mala podjetja je tisto, ki bo dejansko povečalo število povpraševanj kupcev (obiski, klici, obiski spletne strani ipd.) in posledično tudi število prodaj.

2. pravilo. O oglaševanju bi morali razmišljati kot o naložbi. Namreč, vložite denar v oglaševalsko podjetje, takoj izračunajte, kdaj se vam bo vrnil in kakšen dohodek bo prinesel. Če po napovedih vaš prihodek od oglaševanja ne pokrije njegovih stroškov, potem je takšna naložba preprosto nesmiselna. In obratno, več ko nameravate zaslužiti zahvaljujoč določenemu oglaševalskemu podjetju, bolj učinkovito bo za vas.

3. pravilo Razmislite o treh komponentah učinkovitega oglaševanja kot celoti. Najučinkovitejše oglaševanje mora pravilno združevati 3 ključne komponente:

3. Ciljna publika.

Če je vsaj ena od teh komponent izbrana napačno, oglas ne bo prinesel želenega učinka.

No, za konec še eno splošno pravilo:

Katero oglaševanje je najučinkovitejše?

Zagotovo si vsak podjetnik takoj želi dobiti odgovor na vprašanje “Kakšno oglaševanje je najučinkovitejše?” in vanj vlagati denar. Ampak, žal, tu ni enoznačnega odgovora. Izbira oglaševalskega podjetja je odvisna od številnih dejavnikov:

- ciljno občinstvo;

Ne glede na to, za katero vrsto oglaševanja gre, lahko vedno prepoznate njegove ključne lastnosti, ki določajo njegovo učinkovitost. Ni več skrivnost, da je glavna naloga oglaševanja vplivati ​​na podzavest potencialnih strank, jih spodbujati in motivirati, da izkoristijo promocijsko ponudbo. Na podlagi tega lahko prepoznamo tiste sestavine oglaševalske ponudbe, ki najbolje psihološko vplivajo na ljudi. Te komponente so bile določene s številnimi raziskavami in analizami učinkovitosti oglaševanja, zato lahko služijo kot izhodišče za razvoj oglaševalske ponudbe v kateri koli obliki, pa naj gre za grafično, besedilno ali prikazno oglaševanje.

V nadaljevanju bom predstavil in na kratko opisal 5 ključnih točk, ki jih mora vsebovati najučinkovitejše oglaševanje, ter za vsako navedel primere: v njih boste verjetno prepoznali oglaševalske ponudbe, s katerimi se srečujete vsak dan.

5 komponent učinkovitega oglaševanja.

1. Tukaj je problem. Najprej, da bi pritegnili pozornost na oglaševanje, je treba prepoznati problem. Lahko je celo precej negativne narave, saj ljudje podzavestno bolj zaznavamo negativno kot pozitivno. Težavo lahko na določen način celo »olepšate« in tako neopazno povečate njen pomen. Na začetku oglasa morate pokazati, da obstaja nekakšna težava, ki jo je treba rešiti, in to bo takoj pritegnilo pozornost tistih ljudi, ki jim je blizu - to je točno vaša ciljna publika.

– Imate slab zadah?

– Ste utrujeni od nenehnega stresa?

- Tebi ? Se zbiratelji mučijo?

Dobro formuliran problem že pomeni, da bo vaša ciljna publika vaše oglaševanje zagotovo pogledala/poslušala, se pravi, da bo nanj vsaj pozorna. To je že dobro! Kar daj…

2. Možnost rešitve problema. Torej, ciljno občinstvo je pritegnilo, zdaj ga je treba kompetentno "obdelati". Dobiti bi morala tisto, čemur je v resnici namenila pozornost vašemu oglasu, in sicer rešitev svojega problema. To naj bo nadaljevanje vaše oglaševalske ponudbe.

Prijatelji, pozdravljam vas! Če zdaj berete moj blog, to pomeni, da tudi poslujete. In seveda, da bi dobili dober dohodek, potrebujete učinkovito oglaševanje na internetu.

Ne glede na to, kateri posel razvijate, je danes najbolj donosno pritegniti stranke in partnerje prek interneta. Ljudje so začeli večino časa preživeti na svojih pametnih telefonih in računalnikih ter ves dan preživeti na svetovnem spletu.

Zato morate prav tam vzpostaviti pretok ljudi, da se seznanijo z vašo ponudbo. Morate pa vedeti, kje točno oglaševati, da ne bo drago in hkrati učinkovito.

Prijatelji, zdaj bom navedel argumente, zakaj bo na mojem blogu največ ljudi izvedelo za vaš predlog.

Prikazujem statistiko obiska strani za včeraj. Kot vidite, se je prijavilo 662 ljudi. Iz slike zraven je razvidno, da je bilo v tednu 4.133 obiskovalcev. Kliknite na slike za povečavo in jih upoštevajte. Hkrati je zelo pomembno vedeti, od kod prihajajo bralci tega vira.

Kot lahko vidite sami, je 75% ljudi prišlo iz iskalnikov, in sicer so nekaj iskali na internetu in iskanje jim je dalo moj blog.

Naj bo jasno, moj blog na "svetovnem spletu" je mogoče najti samo s poizvedbami, ki se nanašajo na služenje denarja in ustvarjanje dodatnega dohodka. Zato, če iščete poslovne partnerje, ne boste našli boljšega mesta za umestitev svoje ponudbe.

Zdaj razumete, da če nam poveste o svojem predlogu tukaj, ga bo videlo približno sedemsto ljudi vsak dan!!! Se vam zdi to učinkovito oglaševanje na internetu?

Če želite ustvariti portret vaše stranke, boste potrebovali podatke o starosti obiskovalcev mojega bloga. Kliknite na sliko za ogled, vidite, da je največ bralcev (36,7 %) starih 25-34 let, nato (19 %) 35-44 let in na tretjem mestu (17,2 %) 45 -54 let star.

Odprlo se bo okno, kjer morate klikniti gumb »kupi pasico«, s puščico pokažem, kje je ta gumb, kliknite na slike tako da se povečajo.

Nato se odpre okno, kjer lahko izberete dneve, ko želite prikazovati svoje oglase. Pri naročilu nad tristo rubljev boste prejeli 20% popust. To je zelo ugodna ponudba za tako število obiskovalcev strani.

Samo kliknite na datume in si oglejte znesek za plačilo, kot lahko vidite na sliki, da boste v 6 dneh plačali samo 288 rubljev! Izkoristite to ponudbo zdaj, ker bom kmalu zvišal cene.

Učinkovito oglaševanje na internetu je že skoraj nastavljeno, preostane le še namestitev vaše povezave v okno, ki se odpre pred vami. Spodaj napišite alternativno besedilo - to je nekaj besed o tem, kaj je na pasici, prikazano bo, ko premaknete miškin kazalec nad pasico.

Nato vnesite captcha in nato naložite sliko, ki naj bo pripravljena na vašem računalniku. Velikost slike naj bo 240*400, če temu ni tako, jo naredite sami. Imam članek kako narediti slike prave velikosti. V skrajnem primeru me kontaktirajte na Telegramu, prijavite se: @starosta74 in sam vam bom naredil sliko za 100 rubljev.

Po tem kliknite na gumb "prenesi" in preusmerjeni boste na stran, kjer bo prikazano, kako bo izgledala vaša pasica, spodaj pa piše, da Po plačilu se bo vaša pasica takoj začela prikazovati na spletnem mestu.

Po kliku na »plačilo za naročilo« boste preusmerjeni na stran za plačilo. Tukaj lahko izberete način plačila in plačate. V tistem trenutku glej svojo pasico na mojem blogu in začnite prejemati obiskovalce prek vaše povezave na pasici.

Proračunov ni, vendar morate nekako prodati - tipična situacija za začetnike internetnih podjetnikov. Nekoč sem zelo dolgo živel brez denarja, zato sem bil prisiljen obvladati vse zapletenosti brezplačnega oglaševanja. In tukaj vam bom pokazal 5 možnosti, kako lahko sami naredite brezplačno oglaševanje na internetu. Dobra novica je, da je dejansko resnično.

#1 - Glavna možnost za brezplačno oglaševanje na internetu

Iz lastnih izkušenj vam lahko povem, da nič na tem svetu ni popolnoma zastonj. V vsakem primeru bomo plačali vse, kar želimo dobiti. Vprašanje je le, s čim točno bomo plačali – z denarjem ali s čim drugim?

Svojo "alkimistično formulo" za ustvarjanje virov sem že podal. In tukaj bom še enkrat ponovil.

Imamo samo 3 glavne vire:

  1. Čas
  2. denar

In popolnoma vsak od nas je omejil te vire (celo Rockefellerjeva vnukinja in celo Apple). Da bi pridobili katerega koli od zgoraj naštetih virov, bomo morali preostala dva sešteti in ju vložiti.

Se pravi, če nimate denarja (in želite, da ga imate), boste morali zanj plačati s svojim časom in trudom. In enako je z oglaševanjem na internetu.

Strašljiva beseda, ki se začne na črko C….

Obstaja več glavnih načinov za brezplačno oglaševanje na internetu. Prva in glavna možnost je preprosta SPAM.

Če govorimo o SPAM-u, je tudi ta v različnih vrstah. Pošiljate lahko sporočila v e-poštne zbirke podatkov ali neželeno pošiljate povezave do svojih virov v komentarjih priljubljenih spletnih dnevnikov ali storite isto v številnih skupinah VKontakte.

Ena od definicij SPAM-a je, da svoje oglase vstavite na mesta, kamor vas ne prosijo. To pomeni, da se bodo moderatorji teh spletnih mest potrudili odstraniti vse vaše povezave in vas prepovedati.

Osebno vam ne zamerim, kajti, bodimo iskreni, vsi smo vsaj enkrat v življenju pošiljali neželeno pošto. Tukaj sem ga celo podrobno opisal (odpre se v novem zavihku). Toda ljudje, ki celo vidijo vaše oglaševalske povezave in jim sledijo na vaša spletna mesta, bodo zelo slabo pretvorili.

To pomeni, da boste potrebovali vsaj 10- do 20-krat več prometa, da zaslužite enak denar, kot če bi delali preko, recimo, običajnih zakonitih virov oglaševanja. In to v skladu s tem vodi do dejstva, da boste morali obiskati še več spletnih mest in skupin VKontakte ter objaviti svoje povezave.

Ali pa ustvarite še sto lažnih strani VKontakte in z njih pošljite vabila in ponudbe.

Pollegalna metoda neželene pošte prek VKontakte

Mimogrede, o poštnem seznamu VKontakte. Trenutno še vedno deluje tako brezplačna oglaševalska možnost, kot je »prijateljevanje«. To je, ko svojo stran VKontakte oblikujete tako, da prodajate nek izdelek ali storitev, nato pa preprosto začnete vse dodajati kot prijatelje.

Vaši novi “prijatelji” bodo šli na vašo stran, da bi izvedeli, kdo jim je poslal prijavo in (kaj za vraga, ni heca), morda bo kdo od njih nekoč kupil vaš izdelek. Ta dejavnost je tudi zelo delovno intenzivna, ob upoštevanju vseh omejitev in zaščitnih mehanizmov, ki jih je uvedel VKontakte.

Spomnim se, da sem leta 2009, ko sem šele začel služiti denar na internetu, naredil to vrsto črnega prijateljstva. Takrat je bilo življenje lažje, VKontakte je bil mlajši in prijaznejši, a vseeno je zahtevalo veliko energije.

Moram reči, da te metode brezplačnega samooglaševanja... resnično delujejo. Slabo, ukrivljeno, težko, dolgo, a delujejo. Torej, če vaš proračun še ni zelo dober, je spam dobra možnost (ne bodimo takšni moralisti).

Zdaj pa naj vam zaupam strašno skrivnost - kako danes mlada podjetja in podjetniki brez denarja dobesedno čez noč postanejo super-mega popularni.

#2 - Kako danes uspejo podjetja brez denarja

Obstaja en zanimiv način za hitro in brezplačno oglaševanje na internetu, tako da popolnoma vsi vedo za vas (in vas imajo radi). Ta metoda bo od vas zahtevala tudi nekaj časa in truda. In spet v bistvu govorimo o prijateljstvu.

Samo to je čisto drugačno prijateljstvo. To se naredi nekako takole: spoprijateljiš se z nekom, ki je že znan in priljubljen na tvojem trgu, nato pa te čez nekaj časa promovira s svojimi viri.

Se pravi, govorimo o tako imenovanem mreženju. Osebno nikoli nisem maral ali znal početi takšnih stvari, a morda ti bo uspelo. Za takšno mreženje morate imeti določen nabor lastnosti - družabnost, pripravljenost ugajati in občudovati, sposobnost nenehnega nežnega spominjanja nase in druge.

Kako pravilno spoznati VIP osebe

Seveda so vsi znani in priljubljeni ljudje pod nenehnim pritiskom v obliki prošenj, da dajo denar za kakšen briljanten izdelek ali da postanejo partner v nekem projektu, ki jih bo v prihodnosti obogatil. Če nekomu znanemu pišete s prošnjo "ne me učite živeti, raje mi finančno pomagajte", vas bo preprosto ignoriral.

Izbrani predmet morate najprej spoznati, nato se z njim spoprijateljiti in šele nato čez nekaj časa pride na vrsto partnerstvo. In velik človek mora povedati samo eno besedo, vas celo na kratko omeniti nekje v članku ali intervjuju, pa boste že poleteli iz cunj v bogastvo.

Priporočam, da najprej sami pohvalite storitve ali izdelke kakšne znane osebe. Morda se vam bo to zdelo nenavadno, vendar jim je zelo všeč, ko jih pohvalijo in ko se jim zahvalijo (če bi vedeli, koliko umazanije in kritik se vsak dan zlije nanje). Zato bo vaš video pregled ali zahvalni članek o njih verjetno ponovno objavljen na njihovih virih.

In potem - razvijajte uspeh. Poiščite, kako bi lahko bili koristni osebi z imenom, nikoli je ne prosite za nič, dajte ji možnost, da se z vami pogovarja o tem, kar jo zanima. No, ni moja naloga, da te učim, kako pridobiti prijatelje in vplivati ​​na ljudi.

In čez nekaj časa vam bo vaš novi odličen prijatelj ponudil nekaj možnosti partnerstva. In potem si na konju. Edina pomanjkljivost te metode brezplačnega oglaševanja je nestabilnost vašega položaja. Slavni partner mora povedati le eno besedo, da vas povzdigne, dovolj pa bo tudi ena beseda, da vas spusti.

Zato boste morali vedno zelo paziti, da ga ne boste kakorkoli užalili in da na vaše mesto ne pride kdo bolj spreten. Vse to bo močno omejilo vašo svobodo. Zato se nikoli nisem posluževal takih metod.

Poleg tega obstaja še ena možnost - popolnoma brezplačna, popolnoma zakonita in 100% zanesljiva.

#3 – Najučinkovitejša brezplačna metoda spletnega oglaševanja

Če še naprej govorimo o priporočilih, sta v RuNetu dve avtoriteti, ki vam lahko zagotovita veliko stalnega in vročega prometa na vaših prodajnih straneh. Tem fantom je ime Yasha in Gosha (to je Yandex in Google). Primerjajo jih z drugimi avtoritetami, saj vas priporočajo zaradi posebnih zaslug in ne zaradi vaše sposobnosti "sklepanja poznanstev".

Če želite dobiti njihova priporočila, morate samo ustvariti spletno stran in jo napolniti z uporabno vsebino na temo vašega izdelka. Nato bodo iskalniki vaše članke pripeljali na TOP in vsak dan boste začeli prejemati tok obiskovalcev, ki bodo nato postali vaše stranke.

Seveda se to z besedami lažje sliši kot v resnici. Toda v resnici tukaj ni nič zapletenega. Trik je v tem, da ljudem nenehno dajete uporabne in zanimive vsebine. Promocija mlade spletne strani traja od 6 mesecev čistega časa. Dobra promocija lahko traja 2-3 leta.

Da, kot vidite, morate tudi tukaj vložiti čas in trud (vse po naši "alkimistični formuli"). Toda za razliko od drugih brezplačnih metod bo ta možnost oglaševanja verjetno delovala. In prav tako je lepo, da je to stalen vir prometa (za razliko od iste SPAM, na primer, s katero se je treba ukvarjati vsak dan).

Osebno mi je ta možnost najbolj všeč. Kaj pa, če ne marate pisati člankov ali pa ste po naravi tako leni, da želite to početi brezplačno, sami pa ne storite ničesar? Čestitam, obstaja takšen način.

#4 – Brezplačno oglaševanje z rokami nekoga drugega

Predstavljajte si, kako super bi bilo, če bi stotine ljudi na vseh koncih interneta vsak dan promoviralo vaše izdelke in storitve, medtem ko bi vi mirno ležali na kavču in srkali koktajle.

Presenetljivo je res mogoče tako organizirati delo. To se preprosto imenuje "pridruženi program". Seveda vas nihče ne bo promoviral zastonj, ampak boste svojim partnerjem plačevali le glede na opravljeno prodajo.

Ni prodaje - ni denarja. Nekdo vam pripelje stranko - plačate mu pošten odstotek od zneska nakupa. Ta možnost promocije je zelo primerna za vse internetne podjetnike začetnike (in tudi nezačetnike).

V RuNetu je veliko napol lačnih strokovnjakov na različnih področjih trženja - kontekstualno oglaševanje, ciljanje VKontakte, SEO, YouTube in drugi. So napol lačni, saj nimajo svojih izdelkov za prodajo. In nenehno iščejo res dober partnerski program, na katerega bi lahko usmerili svoj promet.

In če jim zagotovite tak affiliate program, vas bodo imeli radi in se bodo zelo potrudili, da bi bili srečni.

Seveda ima ta metoda tudi težave. Prva težava je, da morate graditi. Povezani partnerji so seveda pripravljeni usmeriti promet k vam, vendar le, če se iz tega ustvari prodaja (in zaslužijo). Če ne bo prodaje, bodo hitro pozabili na vas in se preusmerili k drugim.

Druga težava je potreba po nenehnem motiviranju partnerjev za delo. So razgledani in sposobni ljudje, a malo leni. Ves čas jim je treba dati neko spodbudo. Na primer, organizirajte tekmovanja, podelite nagrade najboljšim partnerjem, določite višje provizije za tiste, ki prodajo več.

In tudi sam partnerski program je treba nekako promovirati, tako da vedno več ljudi prihaja k vam z novim prometom. Kot možnost lahko ustvarite partnerski program na dveh ravneh. To je, ko partnerji oglašujejo vaš partnerski program in nato prejemajo provizije ne samo od svoje prodaje, ampak tudi od prodaje tistih partnerjev, ki so jih pritegnili "zase".

Tehnično lahko partnerski program organizirate prek različnih storitev. Na primer, storitev uporabljam, ker je najbolj primerna za elektronske izdelke.

In končno, pogovorimo se o tem, kako narediti brezplačno oglaševanje na internetu za milijon dolarjev.

#5 - Kako narediti brezplačno oglaševanje na internetu za milijon dolarjev

Na koncu želim razkriti najhujšo »skrivnost« oglaševanja na internetu. Če želite zaslužiti na spletu, glavna stvar ni, da oglašujete brezplačno. Glavna stvar je zagotoviti, da je vaše oglaševanje donosno.

Povejte mi, ali je porabiti milijon dolarjev za oglaševanje drago ali ne? Tega preprosto ne smeš reči. Vprašanje je, ali bo to oglaševanje dobičkonosno ali ne. Porabiti sto rubljev in zaslužiti nič je nedonosno in zato predrago. In porabiti milijon in zaslužiti deset je donosno in zato popolnoma poceni.

In tudi vi lahko porabite denar, ki ga želite, le če ste nastavljeni (mimogrede, enaka zahteva velja tudi za prejšnjo točko o partnerskih programih).

Upam, da vam je bil ta članek v pomoč. Dodajte ga med svoje zaznamke in delite s prijatelji. Ne pozabite prenesti moje knjige. Tam vam pokažem najhitrejšo pot od nič do prvega milijona na internetu (povzetek osebnih izkušenj v 10 letih =)

Se vidimo kasneje!

Vaš Dmitrij Novoselov

Mala podjetja potrebujejo učinkovito oglaševalsko strategijo nič manj kot velikanske korporacije. Pravilno strukturirana promocija vam bo pomagala doseči odlične rezultate z minimalnimi stroški.

Oglaševanje– to ni luksuz, ampak nujna potreba za nadobudnega podjetnika. Omogoča vam povečanje prepoznavnosti na trgu, ustvarjanje dobrega ugleda in privabljanje strank, ki plačujejo. Zanemarjanje te komponente dela vodi do žalostnega izida. Da bi bile tržne akcije za mala podjetja uspešne, jih morate graditi ob upoštevanju obstoječih posebnosti in poslušati nasvete strokovnjakov.

Vloga kompetentne oglaševalske strategije

Na prvih stopnjah razvoja se podjetnik začetnik sooča z resnimi težavami. Medtem ko ciljna publika in dobavitelji ne vedo ničesar o blagu in storitvah, podjetje dojemajo previdno in nezaupljivo.

Pomembna spodbuda za nadaljnji razvoj malih podjetij je ustvarjanje dobrega poslovnega ugleda, ki bo pomagal razglasiti naslednje lastnosti podjetja:

  • zanesljivost;
  • plačilna sposobnost;
  • odgovornost.

Nepogrešljiv pomočnik pri ustvarjanju ugleda je. Pomagal bo ustvariti pozitivno podobo podjetja, poudariti njegove prednosti, oblikovati lojalen odnos do blaga in storitev ter izpostaviti prednosti pred izdelki konkurence.

Oglaševanje pomaga malim podjetjem pritegniti pozornost potencialnih kupcev na izdelke, ki jih prodajajo, in napovedati pojav novih izdelkov na trgu. Opravlja dve pomembni funkciji: obvešča o prednostih in lastnostih izdelka, omogoča in skupaj z njimi prihodke.

Malo podjetje ne bi smelo zavrniti oglaševanja zaradi pomanjkanja razpoložljivih sredstev. Sodobno trženje ponuja orodja in metode, ki z minimalnimi stroški dosežejo pomemben učinek.

Učinkovita promocija ni spontana akcija, namenjena nikamor. Ima jasen cilj, občinstvo, . Da bi oglaševanje delovalo za vas in ne bi postalo izguba denarja, uporabite pet ključnih točk:

  • Težava

To je tisto, kar pritegne pozornost na sporočilo in vam omogoča, da "najdete" ciljno publiko. Pogosto je bolj verjetno, da bodo javnost pritegnile negativno zveneče teme. Torej, napis "Utrujen od nenehnega stresa?" vam bo omogočilo, da "izberete" ljudi, ki jih izdelek zanima.

  • Načini za rešitev problema

Ko pritegnete pozornost potencialnih potrošnikov, jim ponudite izhod iz trenutne situacije. Na primer, zdraviliški tretmaji vam bodo pomagali obvladati stres in se popolnoma sprostiti.

  • Edinstvenost ponudbe

Povejte ciljni publiki, kaj je "zgodba" izdelka ali storitve, zakaj je vredno izbrati promovirani izdelek. Na tej točki je priporočljivo pustiti domišljiji prosto pot.

  • Omejitve

Ljudje ponavadi odlašamo s sprejemanjem pomembnih odločitev. Da bi premagali odlašanje, dajte potrošniku vedeti, da ni časa za razmišljanje. Označite, da je ponudba veljavna omejen čas.

  • Poziv k dejanju

Potencialnim potrošnikom jasno nakažite, kako izkoristiti ponudbo: pokličite telefonsko številko, navedeno v oglasu, rezervirajte termin zdravilišča na spletni strani.

Značilnosti oglaševalskih kampanj za mala podjetja

Ključna značilnost promocije za mala podjetja je premik poudarka s samega podjetja na edinstvenost ponujenega izdelka. Podjetnik, ki ima majhno trgovino z živili, se ne more kosati z mednarodnimi velikani - Coca-Colo, Adidasom in drugimi. Njegova naloga ni povečevanje prepoznavnosti blagovne znamke, temveč povečanje prodaje.

Sočni slogani in nepozabni logotipi so slabi pomočniki pri povečanju dobičkonosnosti majhnega podjetja. Namen oglaševanja je obvestiti potrošnike o določeni ponudbi blaga in storitev, privabiti nove stranke in zadržati stare.

Odgovor na vprašanje, kako narediti učinkovito oglaševanje za majhno podjetje, je zavrnitev splošnih besed in dolgih formulacij: "poceni", "veliko", "največ" itd. "Abstrakten" pristop je deloval pred 15-20 leti, danes pa je neuporaben. Nihče ne bo šel v trgovino, ki ponuja "najcenejše zofe v mestu", vendar bo maloprodajna trgovina, ki prodaja kavč za 10.000 rubljev, zagotovo pritegnila obiskovalce.

Strokovno mnenje - Oglaševanje v bančnem sektorju

Marina Arishchenko, vodja oddelka za razvoj transakcijskega poslovanja, Moskovska kreditna banka

Pod vplivom razvoja digitalnih tehnologij je oglaševalski trg doživel korenite spremembe. Danes večina podjetij prejme oprijemljiv učinek ne od tradicionalnih kanalov v klasičnem modelu, kot so televizija, oglaševanje, radio, zunanje oglaševanje, temveč od uporabe spodbud in navzkrižnih promocij, ki temeljijo na izdajanju kuponov za plačilo. Ta smer je najbolj napredna.

Razširjena je tudi smer ustvarjanja ekosistemov in trgov, ki revolucionirajo razumevanje trga bančnih storitev. Razvoj v smeri affiliate programov, ki temelji na umeščanju affiliate ponudb v bankino terminalsko mrežo, je najučinkovitejši in ne zagotavlja le vhodnega prometa na partnerjevo spletno stran, večjo prodajo, večjo prisotnost v medijih, temveč tudi dinamičen razvoj na različnih področjih.«

Posebne metode za povečanje prodaje

Obstajajo tri učinkovita orodja, ki lahko povečajo prodajo majhnega podjetja:

  • "Zaloga"

To so posebne ponudbe, ki trajajo omejen čas. Na ta način podjetje potencialnemu kupcu ne pusti časa za razmislek in minimizira tveganje njegovega odhoda h konkurentom.

Če v oglasu označite, da akcija velja en dan (teden, mesec), bo ciljna publika na ponudbo gledala drugače. Mislila bo: danes hlače niso potrebne, potem pa se bodo strgale in obrabile. Jutri nima smisla preplačevati, če je cena danes tako privlačna.

  • "Posebna cena"

Ta metoda se uporablja že dolgo, vendar ostaja učinkovita in pomembna. Na etiketi navedite novo »ugodno« ceno in »staro« ceno, ki je višja za 30-50 %. Večja kot je razlika med obema vrednostma, močnejši je učinek "omejene ponudbe". Ko vidi prednosti, ki jih obljublja nakup, se bo stranka hitreje ločila od svojega denarja.

  • "Objava podjetja"

Če odpirate manjše podjetje (kemična čistilnica, pralnica, pekarna, lekarna itd.), pred pričetkom dela najavite odprtje. Bližnjim prebivalcem izobesite napis, tablo in razdelite letake. Na ta način boste pri potencialnih kupcih vzbudili zanimanje za nov izdelek in jim omogočili, da se navadijo na idejo, da bo podjetje "N" tukaj.

V skladu s pravili poslovanja so zneski, porabljeni za oglaševalske akcije, odvisni od stopnje dobička podjetja. Proračuni malih podjetij so običajno omejeni, a ko se razvijajo in povečujejo, rastejo.

  • stroški nastanitve;
  • značilnosti promoviranega blaga (storitev);
  • kraj, čas postavitve;
  • število stikov s ciljno publiko itd.

Tržna orodja so odvisna od ciljev malega podjetja. Morda ga zanima:

  • obveščanje potencialnih strank o obstoju podjetja;
  • oblikovanje pozitivnega mnenja ciljne publike o sebi;
  • pritegniti pozornost na nove izdelke;
  • obveščanje prebivalstva o dogajanju;
  • povečanje dotoka strank.

Ko so cilji jasni, preostane le še odločitev o proračunu. Lahko se izračuna na dva načina. Prvi temelji na poslovnih ciljih, kot odstotek želenih kazalnikov. Na primer, če želite povečati svoj prihodek za 100.000 rubljev in ste pripravljeni "žrtvovati" 20% svojega dohodka, lahko porabite 20.000 rubljev za promocijo.