Kas yra MUP ir kokia yra skaičiavimo formulė? CPO, CPL, CPS, ROAS, IG ir kitų terminų iššifravimas Kuo skiriasi CPC ir CPA.

md. Černaja Rečka, 15 m Sankt Peterburgas, Rusija 8 812 497 19 87

Kaip nustatyti skelbimų mokestį už paspaudimą (MUP).


DALINTIS

Kaip nustatote savo skelbimų mokestį už paspaudimą (MUP)?

Vienas iš dažniausiai užduodamų klausimų. Apskritai, jūs turite suprasti, kiek pinigų turite ...

„Ir vis dėlto“, – klausiate...

Šis straipsnis suteiks jums atsakymą.

Kad suprastumėte, to nebus galima gana tiksliai nustatyti, nes. Kiekvienas verslas turi savų niuansų. Taigi iš anksto pasiimame teisę į klaidą.

Šiame straipsnyje apžvelgsime, kaip galite nustatyti internetinių reklaminių kampanijų ir kitų mokesčių už paspaudimą.

ROI (investicijų grąžos) formulė

Jūs užsiimate verslu, kad užsidirbtumėte pinigų. Norėdami tai padaryti, turite įsitikinti, kad jūsų investuoti pinigai sukuria teigiamą pinigų srautą.

Norėdami suprasti, kaip tai vyksta, turėsite apskaičiuoti IG (investicijų grąžą).

Paprasčiausiai IG atsako į klausimą: „Uždirbu Daugiau pinigų nei investuoju į savo verslą?

Be to, IG taip pat parodys teigiamą (arba neigiamą) investicijų grąžą. Tai yra, kiek pinigų jūs uždirbate (arba prarandate), palyginti su savo investicijomis.

Pažiūrėkime į pavyzdį.

Tarkime, kad perkate 1000 USD vertės akcijų. Po dviejų mėnesių jūs parduodate tas pačias akcijas už 1300 USD.

Kokia buvo jūsų investicijų grąža?

Štai IG formulė:


IG=(pelnas – sąnaudos)/investicijų suma*100 proc.

Dabar su skaičiais. Investicijų grąža yra 1 300 USD (akcijų pardavimas), o investicijos vertė yra 1 000 USD (akcijų kaina).

IG = (1300–1000 USD) / 1000 USD = 0,3 arba 30 %

Gavo 30 proc. Taip yra todėl, kad IG visada matuojama procentais.

Jei investicijų grąža yra teigiama (kaip šiuo atveju), tai investicija yra pelninga. Nes jūs gaunate daugiau pinigų, nei įdedate.

Jei investicijų grąža yra neigiama, tai investicija nėra pelninga.

Pažvelkime į neigiamos IG pavyzdį.

Tarkime, kad perkate akcijų už 1000 USD. Ir buvo priversti juos parduoti už 700 USD.

IG = (700–1000 USD) / 1 000 = -0,3 arba -30%.

Šiai investicijai išleidote 30 proc.

Skaičiuojant mokestį už paspaudimą svarbu nepamiršti IG formulės.

MUP

Daugelis platformų, kuriose galite reklamuotis, laikosi šio modelio. Tai reiškia, kad jums mokama tik už tai, kad kažkas paspaudžia jūsų skelbimą.

Ir jei jūsų reklama pasirodo milijoną kartų ir niekas jos nepaspaudžia, tada jūs nieko nemokėsite. Žinoma, tai signalas, kad reikia stengtis pagerinti savo reklamos kokybę..

Beje, MUP yra viena iš priežasčių, kodėl reklama internete yra tokia patraukli. Mokate už skelbimą tik tada, kai potencialūs klientai jį spustelėja ir išnagrinėja jūsų pasiūlymą.


Kiek vertas kiekvienas paspaudimas? Kitaip.

Kaina priklauso nuo paklausos. Kaip daugiau žmonių Jei norite pasiūlyti kainą už konkretų raktinį žodį, tuo didesnis mokestis už paspaudimą.

Viskas priklauso nuo dabartinės paklausos ir raktinių žodžių, pagal kuriuos taikote, populiarumo.

Koks jūsų konversijų rodiklis?

Tada turite suprasti, koks yra jūsų konversijos koeficientas. Tai procentas žmonių, kurie spustelėja jūsų skelbimą ir perka..

Deja, ne visi, paspaudę jūsų skelbimą, nusipirks jūsų produktą ar paslaugą.

Tai reiškia, kad mokestis už paspaudimą nėra tas pats, kas kaina už pardavimą.


Pavyzdys.

Tarkime, kad parduodate batus, skelbimo kaina yra 1,25 USD už paspaudimą. Atrodytų, kad tai yra prieinama kaina už paspaudimą, nes jau turite 17 USD pelno maržą už kiekvieną parduodamą batų porą.

Ne visada.

Reikia pasižiūrėti perskaičiavimo kursas. Jei tik vienas iš dešimties žmonių, spustelėjusių jūsų skelbimą, perka batus, jūs tikrai mokate 12,50 USD (1,25 x 10) už pardavimą.

Dabar apskaičiuokite dar kartą. Tai yra 17–12,50 USD. Tai palieka mažesnį 4,50 USD pelną.

Ar galite tai sau leisti?

Tai klausimas, į kurį turėsite atsakyti patys.

Tavo Konversijų rodiklis ir mokestis už paspaudimą yra tiesiogiai susiję su investicijų grąža (IG).

„Google AdWords“ vidutinis MUP pagal pramonės šaką

Taip pat svarbu suprasti, kad AdWords siūlo tiek paieškos (kontekstinę) reklamą, tiek vaizdinės reklamos tinklo reklamą (banerius).

Vidutinis mokestis už paspaudimą visose srityse yra 2,32 USD už kontekstinę reklamą ir 0,58 USD už žiniasklaidą (baneriai).

Pažvelkime į „Google AdWords“ mokesčio už paspaudimą pramonės vidurkius.

Advokato paslaugos – 1,72 USD (pagal kontekstą) ir 0,32 USD (baneriai)

Automatinis – 1,43 USD (pagal kontekstą) ir 0,39 USD (reklamjuostės)

B2B – 1,64 USD (paieška) ir 0,37 USD (baneriai)

Vartotojų paslaugos – 3,77 USD (pagal kontekstą) ir 0,69 USD (reklamjuostės)

Pažinčių svetainės - 0,19 USD (kontekstinė) ir 0,18 USD (baneriai)

Elektroninė prekyba – 0,88 USD (paieška) ir 0,29 USD (baneriai)

Išsilavinimas – 1,74 USD (pagal kontekstą) ir 0,40 USD (baneriai)

Įdarbinimo paslaugos – 0,20 USD (pagal kontekstą) ir 1,66 USD (baneriai)

Finansai ir draudimas – 3,72 USD (pagal kontekstą) ir 0,72 USD (reklamjuostės)

Sveikata ir medicina – 3,17 USD (pagal kontekstą) ir 0,70 USD (reklamjuostės)

Produktai – 3,19 USD (pagal kontekstą) ir 0,70 USD (baneriai)

Pramonės paslaugos – 2,00 USD (pagal kontekstą) ir 0,60 USD (baneriai)

Dešinėje – 5,88 USD (pagal kontekstą) ir 0,60 USD (reklamjuostės)

Nekilnojamas turtas – 1,81 USD (pagal kontekstą) ir 0,88 USD (baneriai)

Technika – 1,78 USD (paieška) ir 0,20 USD (baneriai)

Kelionės ir svetingumas – 1,55 USD (pagal kontekstą) ir 0,24 USD (baneriai)

Vaizdo skelbimai paprastai kainuoja daug pigiau nei paieškos skelbimai. Kodėl tai?

Taip yra todėl, kad paieškos skelbimai gali būti naudojami žmonėms, kai jie ruošiasi pirkti. Taigi kaina didesnė.

Pavyzdžiui jei parduodate fotoaparatus, tikriausiai norėsite rodyti skelbimą raktažodį"pigios kameros"

Kam? Nes kiekvienas, ieškantis „pigių fotoaparatų“, yra beveik neabejotinai suinteresuotas pirkti.

Kita vertus, vaizdo reklama (baneriai) atsiranda tada, kai žmonės peržiūri puslapį ir nebūtinai yra suinteresuoti pirkti iš karto.

Dažnai atsitinka taip, kad vaizdo skelbimai naudojami pakartotiniam taikymui (arba žmonėms, kurie jau bendravo su prekės ženklu).

Vidutinis mokestis už paspaudimą „Facebook“ pagal pramonės šaką

Kitas puikus pasirinkimas internetinei reklamai yra „Facebook“. Taip yra todėl, kad galite taikyti skelbimus žmonėms pagal demografinius rodiklius ir pomėgius.

Vidutinė kaina už paspaudimą „Facebook“ yra 1,72 USD.

Daugelis interneto rinkodaros specialistų dažnai susiduria su būtinybe apskaičiuoti paspaudimo kainą įvairių tipų reklama. Kas yra MUP? Ši santrumpa anglų kalba skamba kaip (CPC) Cost Per Click – mokestis už paspaudimą. Kam tai? MUP skaičiavimas padės mums nustatyti mokestį už paspaudimą – vieną iš svarbių rodiklių, turinčių įtakos viso reklamos šaltinio efektyvumui.

Tiesą sakant, paspaudimo kainos apskaičiavimas yra labai paprastas veiksmas, kai pakanka žinoti reklaminės medžiagos patalpinimo kainą ir ant jų atliekamų paspaudimų skaičių. Paprasčiau tariant, MUP skaičiavimo formulė atrodo taip:

Dabar jums neturėtų kilti klausimų, kaip apskaičiuoti MUP. Būtina suprasti, kodėl CPC rodiklis toks svarbus ir kam jis reikalingas.

MUP skaičiavimo pavyzdžiai

Norint nustatyti rezultatą, reikia pasipraktikuoti atliekant skaičiavimus. Galite patikrinti kiekvieną iš aukščiau pateikto skaičiuotuvo skaičiavimų, kad įsitikintumėte, jog jie teisingi.

Taigi, 1 pavyzdys: Įsivaizduokime, kad svetainėje įdėjote reklamjuostę už 6500 rublių per mėnesį. Per pastarąjį mėnesį iš šios reklamjuostės į savo svetainę sulaukėte 532 paspaudimų. Paskaičiuokime vidutinę šios reklamjuostės paspaudimo kainą:

MUP = 6500 rublių / 532 paspaudimai.
MUP = 12,22 rubliai už 1 paspaudimą.

Iš viso, naudodami MUP skaičiavimo formulę, nustatėme, kad paspaudimas ant šios reklamjuostės vidutiniškai kainavo 12,22 rub. Kaip manote, ar tai gera kaina ar ne?

Kai galvojate apie šį rezultatą, apsvarstykite antrą pavyzdį: įdėjote skelbimą Socialinis tinklas Susisiekus su. Mokate 5,12 USD už 1000 skelbimo parodymų. Po 25 000 parodymų skelbimą paspaudė 14 žmonių. Paskaičiuokime šio skelbimo paspaudimų kainą:

Kaip matote, mes neturime galutinių šio skelbimo patalpinimo išlaidų, tačiau yra keletas rodiklių, kurie padės mums tai nustatyti. Yra tokia koncepcija. Ją naudojame reklamos kainai nustatyti.

Kaip matote, kaina už paspaudimą yra dar mažesnė. Bet atsakykime į tokį klausimą:

MUP metrika – ar galite sutelkti dėmesį į ją?

Pats MUP yra galingas reklamos kampanijų vertinimo įrankis. Paspaudimai už 3, 7, 10 rublių – pigu, šaunu ir nuostabu. Ir viskas būtų gerai, bet ką daryti, jei šie paspaudimai yra ne jūsų tikslinė auditorija, o atsitiktiniai vartotojai, kurių galbūt net nesidomi jūsų reklama? Pasirodo, realaus, tikslinio paspaudimo kaina auga. Taigi didėja ir CPC, nes pašalinami neteisingi perėjimai. Ką daryti?

Čia atsiranda sąvoka „ “ arba veiksmas. Tiksliniai veiksmai yra šie:

  • atsiliepimo formos užpildymas;
  • skambinti;
  • atgalinio skambinimo užsakymas;
  • prekių pirkimas;
  • apsilankymas konkrečiame puslapyje;
  • kainoraščio atsisiuntimas ir kt.

Jei spustelėjus skelbimus atliekami tiksliniai veiksmai, t. y. konversijos, vadinasi, pasiekėte tikslinę auditoriją, o MUP tiesiogiai veikia jūsų IG. Teisingai braukdami galite suprasti tikrąjį reklamos kanalo efektyvumą.

Taip nustatėme, kad mokestis už paspaudimą turi įtakos kainai reklamos kampanija. Kuo mažesnis MUP, tuo geriau, ypač jei tie paspaudimai konvertuoja. Nepamirškite, kaip teisingai apskaičiuoti MUP – tai jums padės jūsų darbe.

Dažnai siūlydami kainą – mokestį už paspaudimą, žmonės vadovaujasi intuicija. Tai taip pat taikoma nustatant mokestį už paspaudimą „Yandex Direct“ ir „ Google Adwords ir apskritai bet kurioje reklamos sistemoje.

Dėl to atsiranda toks dialogas:

— Už paspaudimą galime mokėti ne daugiau kaip 30 rublių.
- Kodėl 30 rublių? Kodėl ne 130?
– Nežinau, manau, tai normali kaina.

Norėdami apskaičiuoti mokestį už paspaudimą, jums reikia šių pradinių parametrų:

Tokiais skaičiavimais mes visada linkstame į blogąją pusę – naudojame kiek aukštesnį kaštų lygį arba kiek mažesnį numatomą pardavimų skaičių.

  • Grynasis pelnas nuo vieno užsakymo, kaip skirtumas tarp savikainos ir prekės kainos. Skaičiuojant šis rodiklis atsižvelgti į užsakymų atsisakymus ir grąžinimus.
  • Tiriamos svetainės konversija – tai pirkinių lankytojų ir bendro svetainės lankytojų skaičiaus santykis.
    Jei ši vertė dar nežinoma, galite ieškoti vidutinių statistinių rodiklių savo pramonei, pavyzdžiui, internetinei parduotuvei 2%, nukreipimo puslapiui 4%. Reikėtų nepamiršti, kad čia esanti klaida gali labai paveikti rezultatą.

Paspaudimo kainos apskaičiavimo formulė:

Pažiūrėkime į pavyzdį:

  • Grynasis pelnas iš vieno užsakymo yra 250 rublių
  • Parduotuvės konversija – 1,5 %

Mokestį už paspaudimą apskaičiuojame pagal formulę:

MUP = grynasis pelnas * konversija / 100.

Todėl mes gauname: CPC = 250 * 1,5 / 100 = 3 rubliai 75 kapeikos.

Tai didžiausias leistinas mokestis už paspaudimą, kuriam esant jūsų pelningumas bus 0%. Sumažinkite mokestį už paspaudimą N proc. Šie procentai bus jūsų numatomas pelnas.

Už tokią kainą eismo nebus...

Gali kilti klausimas, ką daryti su tokia paspaudimo kaina, nes su tokiu tarifu nebus srauto, pavyzdžiui, į Yandex Direct?

  • Padidinti pelningumą
    Galite padidinti prekių antkainį, keisti asortimentą, sumažinti išlaidas ir pan.
  • Upparduoda
    Perparduokite svetainėje ir telefonu patvirtindami užsakymą. Tiesą sakant, tai yra vienas iš būdų padidinti pelningumą.
  • Padidinkite svetainės konversiją
    Dirbkite su sąsaja, testuokite valdiklius, teikite klientų aptarnavimą, siūlykite prekes už gerą kainą...
  • Raskite pigų ar nemokamą srautą, kuriame bus išsaugota nurodyta konversijos vertė.
  • Nepamirškite jau pirkusių klientų. Arba nenusipirko. Parduokite pakartotinai, naudokitės naujienlaiškiais el. paštu, skambinkite ir priminkite apie save. Apskritai dirbkite su klientų baze.

Svarbus momentas. Kaina už paspaudimą skaičiuojama kiekvienam reklamos kanalui ir kiekvienam įrankiui reklamos kanale atskirai. Kadangi svetainės konversija, skirta „Yandex Direct“ paieškos kampanijai, „Yandex Direct“ YAN reklamos tinklui,

Planuodami organizuoti kontekstinę ar rodomą reklamą internete, reklamos užsakovai šioms įmonėms numato tam tikrą biudžetą. Vadinasi, jie nori pamatyti, kur išleidžiami jų pinigai.
Dar svarbiau reklamos užsakovui yra suprasti, kaip geriausia investuoti į reklaminę kampaniją, kad ji būtų kuo efektyvesnė, pinigai būtų leidžiami ekonomiškai, o vartotojus į svetainę pritrauktų maksimaliai.
Ataskaitoms apie vykdomas reklamines kampanijas ir jų planavimą suprasti yra tokie reklamos strategijų matavimo parametrai kaip MUT, CTR ir MUP rodikliai.
MUT ir MUP yra profesionalūs terminai, taikomi kainodaros modeliams, mokėjimo galimybėms už reklamą internete. PR yra reklamos internete efektyvumo rodiklis.

Kas yra MUT?

MUT („mokestis už tūkstantį parodymų“ arba „mokestis už mylią“) yra internetinės reklamos rodiklis, nurodantis mokestį už 1000 reklamjuostės parodymų arba

skelbimai. Tai yra, tiksliai kiek pinigų reklamuotojas sumokės svetainės, kurioje turėtų būti reklamjuostė ar reklama, savininkui, kad reklama būtų parodyta tikslinei auditorijai 1000 kartų.
MUT indikatoriaus ypatybės:

  • Kiekvienas parodymas skaičiuojamas ir apibendrinamas. Nesvarbu, ar vartotojas nori spustelėti skelbimą ir sekti nuorodą į reklamuotojo svetainę – garantijų nėra.
  • Kai mokate už parodymus, paspaudimai yra nemokami.
  • Galimybė rodyti reklamą tik prieš tikslinę auditoriją, prieš tai ištyrus svetainės lankomumą. Jei platformos svetainė prisiima galimybę rinkti duomenis apie lankytojus (pavyzdžiui, lytį, amžių, profesiją, geografiją registracijos metu), tai darbdavys gali nustatyti parametrus, pagal kuriuos jo reklama bus rodoma tik perspektyviausiems lankytojams. jo požiūriu. Tai reiškia, kad biudžetas bus išleistas racionaliau.
  • Renkantis mokėjimo už parodymus būdą, verta atsižvelgti į auditorijos aktyvumą donoro svetainėje. Kuo aktyvesni vartotojai, tuo dažniau jiems rodoma ta pati reklama, todėl pinigai išleidžiami greičiau, o „žiūrotojų“ pasiekiamumas mažesnis.

Kas yra CPS?

MUP („mokestis už paspaudimą“) – tai kaina už kiekvieną skelbimo paspaudimą kartu su vėlesniu vartotojo perėjimu į reklamuotojo svetainę.
MUP rodiklio savybės:

  • 90 proc. tikrai susidomėjusių vartotojų spusteli skelbimų bloką. O tai reiškia, kad mokėdami už paspaudimus galite sulaukti lojalesnės auditorijos.
  • mokant už kiekvieną vartotojų apsilankymą svetainėje, visada yra rizika piktnaudžiauti šia galimybe (pavyzdžiui, tuščias konkurentų biudžeto „paspaudimas“). Dauguma aukotojų svetainių saugo reklamuotojų pinigus nuo tokių atvejų (blokuoja lėšas, jei tas pats vartotojas per daug „susidomi“ reklama), tačiau tuščio smalsumo problemos dar niekam nepavyko išspręsti.
  • mokant už paspaudimą, donorų svetainės pateikia statistinę informaciją apie kiekvieną vartotoją, spustelėjusį reklaminę nuorodą. Taigi reklamos užsakovas turi galimybę suprasti, kuri auditorija domisi jo reklama. Žinoma, statistiniai duomenys apsiriboja tik ta informacija, kurią kiekvienas vartotojas paliko apie save svetainėje.

Kas yra PR?

PR ("paspaudimų koeficientas" arba "paspaudimų rodiklis") – tai procentas nuo bendro donoro svetainės naudotojų paspaudimų ant reklamos, reklamjuosčių, anonsų ar teksto nuorodų skaičiaus nuo jų parodymų skaičiaus. Kuo šis rodiklis aukštesnis, tuo perspektyvesnė reklamos platforma.
PR – tai visos reklamos kampanijos, kiekvienos donoro svetainės ir kiekvienos akcijos efektyvumo įvertinimas skelbimas atskirai.
Žinodami kiekvienos atskiros reklamos platformos PR (ką vartotojai ten daro dažniau – žiūri ar spusteli), galite apskaičiuoti išlaidas, sudaryti preliminarią reklamos sąmatą ir nuspręsti dėl kainodaros modelio.

Nuorodos

Tai enciklopedinio straipsnio šia tema anga. Prie projekto kūrimo galite prisidėti tobulindami ir papildydami leidinio tekstą pagal projekto taisykles. Galite rasti vartotojo vadovą

MUP internetinėje reklamoje

Kas yra MUP reklamoje – šis klausimas tikrai sudomins žiniatinklio valdytoją, pirmą kartą susidūrusį su būtinybe užsidirbti pinigų iš savo svetainės. Sąvoka „MUP“ yra angliškos frazės „Cost Per Click“ santrumpa, kuri reiškia „mokestis už paspaudimą“. Kitaip tariant, MUP yra pinigai, kuriuos reklamuotojas sumoka už lankytojo pervedimą žiniatinklio šaltinio, kuriame yra nuoroda arba reklamjuostė, savininkui.

Tai įdomu! Negalime pasakyti apie MUP, kad tai geras būdas užsidirbti pinigų iš jaunų svetainių ar tinklaraščių. Atminkite, kad mokestis už paspaudimą paprastai yra keli centai. Norėdami gauti solidžias pajamas, turite turėti daug srauto turintį žiniatinklio šaltinį.

Daugiau vaizdo įrašų mūsų kanale – mokykitės internetinės rinkodaros su SEMANTICA

Kas lemia vidutinį MUP

Yra keli kriterijai, turintys įtakos mokesčiui už paspaudimą. Svarbiausias veiksnys yra svetainės tema. Komerciniai projektai svetainės, skirtos investicijoms, finansams, statyboms ir pan., jų savininkams atneša daug daugiau pelno nei pramogų ar „moteriškos“ svetainės. Be teminio tinklalapio priklausomybės, MUP rodikliui įtakos turi šie kriterijai:

  • paros laikai;
  • interneto vartotojo geografinė padėtis;
  • pagrindinė frazė;
  • žiniatinklio šaltinio autoritetą sistemoje.
.

Ką MUP reklama duoda reklamuotojui ir žiniatinklio valdytojui?

Naudodamas šį reklamos įrankį reklamuotojas gauna šiuos privalumus:

  • galimybė lanksčiai paskirstyti biudžetą;
  • reklaminė kampanija gali būti sustabdyta bet kuriuo metu;
  • mokama tik už faktinius perėjimus į reklamuojamą svetainę;
  • Galima greitai įvertinti reklaminės kampanijos efektyvumą.

Reikia atsižvelgti į tai, kad tinklai kontekstinė reklama nustatyti tam tikrus reikalavimus, susijusius su priimtomis vietomis. Visų pirma, žiniatinklio šaltinis turi atitikti taisykles filialų programa ir nepažeisti įstatymų. Taip pat galima nustatyti svetainės srauto, jo temos, apribojimus. Svetainės apie lošimus, farmakologiją ir kt. dažniausiai patenka į „draudžiamų“ kategoriją.

Svetainės pajamos priklauso ne tik nuo paspaudimo kainos, bet ir nuo CTR vertės (lankytojo perėjimų skaičiaus 1000 reklamos parodymų). Norėdami pagerinti PR, galite eksperimentuoti su skelbimų rinkinių išdėstymu ir jų vaizdinėmis savybėmis.